Anonym bruker Skrevet i går, 23:33 #1 Skrevet i går, 23:33 Har dere tips til hva jeg kan putte i julekalender til gutter 10-13 år? Har en del aktiviteter som skal inn, blant annet baking av pepperkaker/pepperkakehus med venner, tur til badeland, julemarked, brunsj. Filmkvelder med julefilmer. Men trenger noe små gaver også. Anonymkode: 74780...bbd
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Hvilke interesser har de? Hvilke pris tenker du på hver gave? Spiller de Roblox/fortnite? Kjøpe vbucks eller robux i spillet? Der har de jo fra 7kr og oppover man kan kjøpe. Vbucks er vel kanskje litt dyrere. Julesokker, normal pleier å selge sånne deilige sokker. Deodorant, popsocket til mobil med kult motiv, ledlys til rommet, gaming ting hvis de liker gaming. Hvis du ikke er i mot å kjøpe fra Temu så gå inn på Temu og søk der på det de er interessert i, gaming, Fortnite, fotball osv. finner masse billig der Anonymkode: b7b0d...311
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Jeg bruker å legge i noe de trenger, og som jeg uansett må kjøpe til dem. Som nye vinterhansker/votter, utstyr til skolen (blyanter, viskelær, penner, markører etc.), ny pysjamas (om de trenger det), ullsokker og noe "dilldall" som små ledlys / lyslenker til rommet, sjokolade, penger til spill/app (ikke de store summene altså), flaxlodd, julepynt (mine har, fra de var små, alltid fått litt julepynt i kalenderen og de har samlet hver sine esker med julepynt), deksel til mobil/airpods og slike småting Anonymkode: 54c9e...4a5
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Alt bortsett fra flaxlodd. Det blir det bare dårlig stemning av. Anonymkode: fbe26...747
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Jeg kjøper ikke gaver egentlig, men småting de trenger pluss litt snop. Ullsokker, vanlige sokker og noen boxere, det er ting de uansett ville fått, men greit å putte i kalenderen. Tyggis, pastiller, sjokolade osv. Ikke store greiene, jeg ønsker ikke lage kalenderen så dyr som mulig. De har fått en ny pepperkakeform hvert år fra de var små da, så vi har sinnsykt mange pepperkakeformer. Kjøper ofte litt rare ting som ikke trenger ha noe med jul å gjøre, fly, tog, elg osv. Anonymkode: 569e6...6f1
Anonym bruker Skrevet 45 minutter siden #6 Skrevet 45 minutter siden Tankenøtter (se på Tgr/Flying Tiger eller hva de kaller seg for tida?), kakao til frokost, skattejakt, lese en julehistorie, papirflykonkurranse med raus poengutdeling, kanskje et spill på deling (bokhandlene har ofte 40% på spill før jul, der finner du også spill som ikke koster så mye), sjokoladefondue - dette er noe av det vi har hatt i julekalenderen. Fint med tips fra andre her også, skal definitivt bruke flere av dem! Anonymkode: 56958...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå