Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Jeg ser en jeg likte godt før nå er blitt alene. Vi har egentlig alltid kjent hverandre, pratet noe og vi har barn i samme alder. Det jeg nå la merke til er at vi møtes konstant. Jeg gikk ut på tur torsdag morgen kl 0830, jobber skift. Møter da han jeg skriver om. Senere på dagen møter jeg han en gang til, helt tilfeldig utenfor en butikk og vi hilser igjen. Igår skulle jeg fylle diesel og møter han inne på bensin stasjonen. Idag går jeg ut i skumringen, ca kl 17 og hvem møter jeg rundt neste sving på gåtur? Jo han igjen Vi smilte og sa hei igjen. Kunne tro dette var meningen men er vel bare tilfeldig Anonymkode: e400c...9ad
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Sikkert bare overtenking 😉 Anonymkode: e400c...9ad
Annesmiltillivet Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Stopp å slå av en prat neste gang du tilfeldigvis møter han. Etter så mange tilfeldige treff er det ikke rart i det hele tatt og si noe sånn som, å hei, skal si vi har samme rytme nå om dagen. Hvor er du på vei/går du ofte tur her/du kommer deg ut du også i regnet/ - altså bare en eller annen kommentar. Så ser du jo fort om han kun svarer kort å går videre eller om han svarer og blir med på samtalen Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Annesmiltillivet skrev (1 time siden): Stopp å slå av en prat neste gang du tilfeldigvis møter han. Etter så mange tilfeldige treff er det ikke rart i det hele tatt og si noe sånn som, å hei, skal si vi har samme rytme nå om dagen. Hvor er du på vei/går du ofte tur her/du kommer deg ut du også i regnet/ - altså bare en eller annen kommentar. Så ser du jo fort om han kun svarer kort å går videre eller om han svarer og blir med på samtalen Lykke til! Ja tekte det neste gang å si at vi møtes ofte. Men jeg kjenner han jo egentlig litt. Vi har pratet litt før men lenge siden nå. Det virker som han er blitt singel men det kan jeg ikke være hundre prosent sikker på, ser han bor på et annet sted nå enn før. Han hår mye inn den veien der jeg bor. Kanskje han oppsøker meg? 😊 jeg vet ikke men bare utrolig rart at vi treffes så veldig fortiden. Anonymkode: e400c...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå