Gå til innhold

Er så drittlei jobben min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten, stresse og lei jobben min. Har mest lyst til å legge meg ned i fosterstilling å grine med tanke på den nye uke. Er pedagogisk leder I barnehage. 24 barn på 4 ansatte. Flere unger ned heftige adferdsproblemer og flere barn med spes pedagogisk timer. Men spesial pedagogen er som vanlig sykemeldt og det er to av mine faste ansatte også. Det er et sant helvete på jobb, og helt umulig å gjøre den jobben jeg er satt til å gjøre. Har vært pedagogisk leder I 28 år, men det har aldri vært så ille som nå. Jeg orker rett og slett ikke dette lenger.  Men hva gjør jeg? Jeg er ikke alene om å ønske meg bort. Pedagoger rømmer i hopetall og andre jobber som jeg kan være kvalifisert for, der er det en mengde med søkere. Hjelper heller ikke at jeg nærmer meg 60 år. Hvem ansetter en som snart er pensjonist?

Anonymkode: 70f6a...7a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er så sliten, stresse og lei jobben min. Har mest lyst til å legge meg ned i fosterstilling å grine med tanke på den nye uke. Er pedagogisk leder I barnehage. 24 barn på 4 ansatte. Flere unger ned heftige adferdsproblemer og flere barn med spes pedagogisk timer. Men spesial pedagogen er som vanlig sykemeldt og det er to av mine faste ansatte også. Det er et sant helvete på jobb, og helt umulig å gjøre den jobben jeg er satt til å gjøre. Har vært pedagogisk leder I 28 år, men det har aldri vært så ille som nå. Jeg orker rett og slett ikke dette lenger.  Men hva gjør jeg? Jeg er ikke alene om å ønske meg bort. Pedagoger rømmer i hopetall og andre jobber som jeg kan være kvalifisert for, der er det en mengde med søkere. Hjelper heller ikke at jeg nærmer meg 60 år. Hvem ansetter en som snart er pensjonist?

Kanskje du har møtt den såkalte veggen... Godt du snart er pensjonist, det misunner jeg deg...

Anonymkode: 53c3f...4b1

Skrevet