Anonym bruker Skrevet i går, 13:33 #1 Skrevet i går, 13:33 Har en diskusjon med mannen. Han mener nei, og jeg mener ja. Hvem har rett? Anonymkode: a60ae...54c
Anonym bruker Skrevet i går, 13:39 #2 Skrevet i går, 13:39 Junkfood er ultraprossesert mat med masse tomme kalorier. Syns vel ikke sushi, som bare har rene råvarer, kvalifiserer til det Anonymkode: c8044...2d7
Anonym bruker Skrevet i går, 13:41 #3 Skrevet i går, 13:41 Nei det er det ikke. Anonymkode: d27dc...738
Anonym bruker Skrevet i går, 13:42 #4 Skrevet i går, 13:42 Det kan være det om en kjører på med mengder med chilimajones, frityr og ost. Anonymkode: 33171...f87
Anonym bruker Skrevet i går, 13:58 #5 Skrevet i går, 13:58 Sushi betyr vel bare fermentert ris, og kan ellers inneholde alt fra rå laks til fritert kylling. Jeg personlig ville ikke kalt det junk, det er i mine øyne søppelmat som er fyll til magen uten særlig næring. Sushi kan jo være både sunn og næringsrik. Anonymkode: 0e3a4...e11
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Nei. I mine øyne er junkfood mat så og si uten næring, og gjerne godt med fett og andre usunnheter. Anonymkode: d592c...56d
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Mat er det iallefall ikke. Anonymkode: 708c6...24f
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #8 Skrevet 20 timer siden Sushi er kjempebra mat, så lenge du kjører rene fisk+ris-varianter. Og uansett hva du gjør så er det ikke junk food, selvsagt. Anonymkode: ef2e9...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå