Gå til innhold

Grønnsakspasta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her erfaring med grønnsakspasta? Eller grønnsaksnudler? Smaker det ok? Hvor selges det? Jeg er fryktelig glad i pasta og nudler, men ikke like glad i de tomme kaloriene og lurer på om grønnsakspasta/nudler kunne være noe… 

Anonymkode: 5b8e3...5a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig lenge siden jeg har kjøpt det (eller sett det), men Rema hadde i hvert fall en grønn (spinat?) ferskpasta som var god. 

Ertepasta har jeg også prøvd, den var trå og ikke verd det.

Anonymkode: 44075...c2f

Skrevet

Da er tur til Rema1000 på blokka. Tusen takk ☺️

Anonymkode: 5b8e3...5a0

Skrevet

Har du prøvd å lage "nudler" av strimlede grønnsaker, evt blande det 50-50 med vanlige nudler? Det er ikke så verst det heller 😊

Anonymkode: 89b4d...c0c

Skrevet

jeg har ikke sett det å¨på lenge, trodde man ikke fikk kjøpt det lenger

jeg liker den med gulerøtter men det er ikke så mye grønnsaker i di pastane

Anonymkode: a4fc6...3e6

Skrevet

De pastaene som var tilsatt litt grønnsaker har blitt borte fordi folk ikke gadd betale for det. De var tilsatt så lite grønnsaker at det ikke var noe å tjene erneringsmessig, de var bare dyrere fordi de hadde en grønnfarge liksom.

Jeg ville heller kjøpt en sånn kutter som lager spiraler/spagetti av grønnsaker og byttet ut noe eller all pastaen med det. Jeg synes squash-pasta er godt, men du kan jo lage pasta hvor du beholder noe av hvetemel-pastaen også og har litt grønnsakspasta i tillegg.

https://www.bakerenogkokken.no/p/oxo-good-grips-handholdt-spiralizer_40172/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-shopping-category-köksredskap-exp&shopping_id_click=1067-21916-40172&gad_source=1&gad_campaignid=21456757111&gbraid=0AAAAADlaFKkp6cpE4QbIVnxQMJHkZFor_&gclid=EAIaIQobChMIhMyPltfTkAMVDQqiAx2rbADkEAQYASABEgL4ZfD_BwE

Anonymkode: d54ed...c7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...