Anonym bruker Skrevet i går, 11:19 #1 Skrevet i går, 11:19 Har gått opp 3kg, trives ikke i denne vekta. Er 1.68 høy og veier nå 64. Passer ikke kjolen jeg skal ha på julebordet om en mnd, så nå lå jeg skjerpe matinntaket og kake/bolle. Starter fra idag! Bør jeg løpe vedsiden av? Er oppe kl 05 hver dag og MÅ spise før jeg går hvis ikke blir jeg skjelven ig blodsukkeret ustabilt. Igrunnen derfor jeg sliter med å ikke spise. Så er jeg så glad i mat! Tips dere? Hiver meg på slankemnd før nyåret starer likegodt. Anonymkode: 5a132...142
Anonym bruker Skrevet i går, 11:33 #2 Skrevet i går, 11:33 Ikke noe tips på slanking fra meg. Du har en bmi på ca 22. Vær fornøyd med det. Anonymkode: a0c0e...3e1
Anonym bruker Skrevet i går, 11:47 #3 Skrevet i går, 11:47 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ikke noe tips på slanking fra meg. Du har en bmi på ca 22. Vær fornøyd med det. Anonymkode: a0c0e...3e1 Jeg føler bare det er mye hud og fett/fettprosent kontra før. Lyst å gjøre noe med det før det virkelig går oppover. Anonymkode: 5a132...142
Anonym bruker Skrevet i går, 11:59 #4 Skrevet i går, 11:59 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg føler bare det er mye hud og fett/fettprosent kontra før. Lyst å gjøre noe med det før det virkelig går oppover. Anonymkode: 5a132...142 Du kan jo gjerne gå ned tre kg, men det du virkelig trenger er styrketrening. Anonymkode: fc897...866
Anonym bruker Skrevet i går, 12:02 #5 Skrevet i går, 12:02 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du kan jo gjerne gå ned tre kg, men det du virkelig trenger er styrketrening. Anonymkode: fc897...866 Ja, skal det 😊 Anonymkode: 5a132...142
Anonym bruker Skrevet i går, 12:03 #6 Skrevet i går, 12:03 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du kan jo gjerne gå ned tre kg, men det du virkelig trenger er styrketrening. Anonymkode: fc897...866 Kombinere løping og styrke? Anonymkode: 5a132...142
Anonym bruker Skrevet i går, 15:51 #7 Skrevet i går, 15:51 Hvor gammel er du? Den normale vektoppgangen i overgangsalderen er 5 kg, skal du unngå det må du trene styrke. Tommelfingerregelen er at pga hormonendringene må man trene litt mer og spise litt mindre enn før overgangen om man skal beholde muskelmasse og vekt. Om du er yngre og bare har lagt på deg noen "kosekilo" og blitt litt slappere i fisken må du trene, og da er kombinasjonene styrke og løping veldig fin. Du er på ingen måte overvektig, så du kan bare fokusere på å stramme opp litt. Anonymkode: 7e672...581
Anonym bruker Skrevet i går, 16:08 #8 Skrevet i går, 16:08 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hvor gammel er du? Den normale vektoppgangen i overgangsalderen er 5 kg, skal du unngå det må du trene styrke. Tommelfingerregelen er at pga hormonendringene må man trene litt mer og spise litt mindre enn før overgangen om man skal beholde muskelmasse og vekt. Om du er yngre og bare har lagt på deg noen "kosekilo" og blitt litt slappere i fisken må du trene, og da er kombinasjonene styrke og løping veldig fin. Du er på ingen måte overvektig, så du kan bare fokusere på å stramme opp litt. Anonymkode: 7e672...581 Jeg er 38 og håper virkelig ikke det er overgangsalderen. Men jeg fikk hormonspiral for 2 mnd siden og føler jeg har fått mer apetitt etter det? Anonymkode: 5a132...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå