Gå til innhold

Mistet foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie på 4. Jeg og mannen og 2 barn. På 6 uker har barna våre mistet to besteforeldre, og vi voksne mistet foreldre. 
fy faen så tungt livet er. Håndtere egen sorg, barnas sorg, hverandres sorg. Være sterk, holde hverdagen og rutinene i gang. Sorg er kjærlighetens pris. Plutselig er vi 2 foreldre mindre. 

Anonymkode: 96fe7...dc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤️

Anonymkode: 0286b...f46

Skrevet

♥️

Anonymkode: 3113e...b3a

Skrevet

All mulig medfølelse til dere ❤️ Opplevde det samme selv som tenåring. Mistet begge mine bestefedre, uventet, i løpet av 4 uker. Og midt mellom begravelsene hadde jeg bursdag.... Tøff tid, ta godt vare på hverandre ❤️

Anonymkode: 11224...03b

Skrevet

🥰 Hvar dere støtte? Hvilken støtte har dere fått?

Anonymkode: b81e9...63e

Skrevet

♥️

Anonymkode: d5c09...9c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

🥰 Hvar dere støtte? Hvilken støtte har dere fått?

Anonymkode: b81e9...63e

Nei, ingen støtte av det offentlige. Men vi har stor familie, og vi støtter hverandre ❤️ Jeg har ikke tro på psykolog os slike ting. Snakket med legen min da jeg trengte en sykmelding, fikk beskjed om å gå tur. Det eneste som fungerer er å holde en viss form for normalitet i hverdagen, sorgen kan ingen fjerne, den er noe vi må gjennom selv. Vi må ta tiden til hjelp 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

All mulig medfølelse til dere ❤️ Opplevde det samme selv som tenåring. Mistet begge mine bestefedre, uventet, i løpet av 4 uker. Og midt mellom begravelsene hadde jeg bursdag.... Tøff tid, ta godt vare på hverandre ❤️

Anonymkode: 11224...03b

En ulykke kommer sjelden alene er et ordtak. Det stemmer ofte. Når det først skjer en ting så kommer dritten som perler på en snor. Må ha vært tøft for deg ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...