Gå til innhold

En jeg har vært svak for lenge - har blitt singel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er at vi har barn på samme skole, av og til leker de sammen. Det skal være noe tilstelninger snart med de to, da pleier han faren å stille opp. Jeg kan jo ikke sjekke han opp, det blir vel veldig feil. Samtidig har jeg også lyst... meninger? 

Anonymkode: 5363f...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke sjekke opp faren til en lekekompis av barnet ditt på et skolearrangement nei.

Anonymkode: 07e40...efb

Skrevet

Nei, hvis du er kvinne kan du ikke det nei. Kvinner aner bare ikke hvordan en sjekker opp en mann.

Anonymkode: 5cb2a...76e

Skrevet

Sånt blir det bare problemer av, så hold deg vekk fra pappaen til barnas venner.

Finn mennene dine et annet sted.

Anonymkode: 75d8d...f25

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Nei, hvis du er kvinne kan du ikke det nei. Kvinner aner bare ikke hvordan en sjekker opp en mann.

Anonymkode: 5cb2a...76e

Huff da. Ingen som har sjekka opp hus-incelen vår i år heller, tydeligvis.

Anonymkode: c8b8d...e7b

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Huff da. Ingen som har sjekka opp hus-incelen vår i år heller, tydeligvis.

Anonymkode: c8b8d...e7b

Er nok damer som jakter menn også ja😊

Skrevet

Hvis du tenker at ett forhold er det du er ute etter ville jeg trådd forsiktig siden de er venner. Er det bare for litt hygge er det bare å kjøre på. Jeg har hatt sex med både kollegaer og en pappa i klassen. Det er bare rart om dere gjør det rart. Ville dog ikke innledet ett forhold til noen av dem, selv om han pappaen fortsatt gir meg sommerfugler i magen..

Anonymkode: fd0a6...c16

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Problemet er at vi har barn på samme skole, av og til leker de sammen. Det skal være noe tilstelninger snart med de to, da pleier han faren å stille opp. Jeg kan jo ikke sjekke han opp, det blir vel veldig feil. Samtidig har jeg også lyst... meninger? 

Hvis ikke du kan sjekke opp menn, er det jo bare å la være. 

Anonymkode: cf62c...f44

Skrevet

Du trenger vel ikke å gå rett opp til han og spørre om dere skal pule nå eller vente til etter dere gifter dere på lørdag? Hva med å bare slå av en prat, ha det hyggelig sammen, og om det er noe kjemi der så kan dere jo avtale en søndagstur med ungene, siden de leker sammen? Så vil ting gå sakte og pent av seg selv. Det er jo ingen lov som sier at et slikt forhold ikke kan gå fint. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Drit i det. 

Anonymkode: 8212e...55c

Skrevet
Himmel og hav skrev (På 1.11.2025 den 10.06):

Du trenger vel ikke å gå rett opp til han og spørre om dere skal pule nå eller vente til etter dere gifter dere på lørdag? Hva med å bare slå av en prat, ha det hyggelig sammen, og om det er noe kjemi der så kan dere jo avtale en søndagstur med ungene, siden de leker sammen? Så vil ting gå sakte og pent av seg selv. Det er jo ingen lov som sier at et slikt forhold ikke kan gå fint. 

Ja det er lov å prøve. Jeg er ikke akkurat den som tar initiativ, men forrige gang vi var på samme tilstelning så var han sammen med . Jeg merket vi da snakket endel sammen, han var jo kjekk og veldig fin å prate med, men iom at han da ikke var singel så ga det meg ingenting.

Nå som han plutselig er ledig, så har jeg helt klart fått øynene opp for denne mannen. Han har jo nettopp blitt singel og vil føle meg frekk som prøver meg (også med tanke på eksen og mor til barna deres), men vi får se hva han gjør da. Kanskje han vil komme bort å prate like mye denne gangen? 

Skrevet

Tydeligvis flere delte meninger. Litt rart at det skal nærmest være forbudt kjærlighet å finne en mann som har barn i samme klassetrinn som sin egen. Jeg vil jo tro at mye kjærlighet kan oppastå der som alle andre plasser. Det viktigste av alt er jo kjærlighet. 

Skrevet

Ser virkelig ikke problemet... 

Anonymkode: cf62c...f44

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tydeligvis flere delte meninger. Litt rart at det skal nærmest være forbudt kjærlighet å finne en mann som har barn i samme klassetrinn som sin egen. Jeg vil jo tro at mye kjærlighet kan oppastå der som alle andre plasser. Det viktigste av alt er jo kjærlighet. 

Men nå vet du ikke engang om han liker deg på den måten, kanskje litt tidlig å snakke om kjærlighet…?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men nå vet du ikke engang om han liker deg på den måten, kanskje litt tidlig å snakke om kjærlighet…?

Skal veldig mye til for at det vil skje ja, men lov å drømme/håpe. Jeg kjenner han ikke, så ikke sikkert han er like interessant for meg heller som jeg ser for meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skal veldig mye til for at det vil skje ja, men lov å drømme/håpe. Jeg kjenner han ikke, så ikke sikkert han er like interessant for meg heller som jeg ser for meg. 

Da er det bare å prate med ham når dere treffes og se om dere blir litt kjent.

Skrevet

Viss dere er voksne mennesker med en passelig mengde sunn fornuft, kan det selvfølgelig gå fint.  Og dere må hele tiden ha i bakhodet at barna deres er venner og at de skal fortsette med å omgås hverandre og dere uavhengig av hvordan forholdet mellom dere to voksne utvikler seg.  Så dere må kunne forholde dere til hverandre og begge barna på en fin måte uansett om dere skulle ende opp med å hate hverandre.  (For å sette det på spissen)

Dere må også være enig i hvordan dere går fram overfor ungene når de etter hvert skal få vite at dere har blitt kjærester og ikke minst hvordan dere skal behandle et eventuelt brudd. 

Anonymkode: a452c...16a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...