Anonym bruker Skrevet 31. oktober #1 Skrevet 31. oktober Kan jeg bli dårlig, eks diaré etc? Jeg tålte 2 uker med antibiotika i tablettform før legene har bestemt ny sterkere kur i intravenøs form. Inn å få intravenøs hver dag på sykehuset. Noen med erfaring? Anonymkode: a4ca4...8aa
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #2 Skrevet 31. oktober Ingen erfaring, men ønsker deg god bedring! Håper du får rett antibiotika nå og blir fort frisk Anonymkode: fc4fc...e53
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #3 Skrevet 31. oktober Når du får den rett i åren og ikke tar den i tabletter så den havner i magen tåler du gjerne mer før du evt blir uggen i magen. Men en antibiotikakur dreper som oftest de bakteriene vi trenger og ønsker i magen også, i tillegg til de bakteriene vi vil de skal ta. Snakk med legen og sørg for å fylle på med melkesyrebakterier hele veien, du må bare få avklart når det er lurt å ta dem. Når du tar tabletter skal du ikke ta melkesyrebakterier samtidig, de må du ta alene, men det er ikke sikkert det er så farlig når du får medisinene intravenøst. Datteren min fikk antibiotika intravenøst da hun hadde borrelia, og hun hadde ingen bivirkninger fra magen. Anonymkode: eb8ec...cf4
Anonym bruker Skrevet 1. november #4 Skrevet 1. november Anonym bruker skrev (5 timer siden): Når du får den rett i åren og ikke tar den i tabletter så den havner i magen tåler du gjerne mer før du evt blir uggen i magen. Men en antibiotikakur dreper som oftest de bakteriene vi trenger og ønsker i magen også, i tillegg til de bakteriene vi vil de skal ta. Snakk med legen og sørg for å fylle på med melkesyrebakterier hele veien, du må bare få avklart når det er lurt å ta dem. Når du tar tabletter skal du ikke ta melkesyrebakterier samtidig, de må du ta alene, men det er ikke sikkert det er så farlig når du får medisinene intravenøst. Datteren min fikk antibiotika intravenøst da hun hadde borrelia, og hun hadde ingen bivirkninger fra magen. Anonymkode: eb8ec...cf4 Borrelia jeg også har. HI Anonymkode: a4ca4...8aa
Anonym bruker Skrevet 1. november #5 Skrevet 1. november Ikke bruk en formue på melkesyrebakterier, HI. Det er høyst tvilsomt om det har noe som helst effekt. Anonymkode: 0a0b7...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå