Anonym bruker Skrevet fredag kl 13:37 #1 Skrevet fredag kl 13:37 Hvor mange godter kan barna som evt ringer på, ta hver? Jeg har bare voksne barn selv, så vet ikke hva som er vanlig. Kjøpte noen slike halloweenposer på europris med innpakket godter, men er det fare for at noen ikke tåler dette? Hadde litt lyst til å ta på meg hekseparykk og hatt selv, men blir ungene vettskremte om jeg lukker opp med det på?? Anonymkode: c97c8...275
MissSaigon Skrevet fredag kl 13:41 #2 Skrevet fredag kl 13:41 En til to ting hver, det kommer an på størrelsen på snopet og antall forventede småttinger. Allergier får folk ta ansvar for selv, jeg kjøper litt forskjellig så de har litt å velge i. Jeg tipper at det vil gjøre STOR lykke om det er en heks som åpner døren Så hyggelig gjort av deg. Jeg blir så glad når det er positive halloween-tråder ❤️ Happy Halloween
Anonym bruker Skrevet fredag kl 14:03 #3 Skrevet fredag kl 14:03 At du har heksehatt synes ungene er kjempegøy. Her får ungene én ting hver så først mulig får før det går tomt. Anonymkode: 6ba33...c7e
Himmel og hav Skrevet fredag kl 14:43 #4 Skrevet fredag kl 14:43 Her får de ta to små eller en litt større. Jo seinere på kvelden vi kommer jo rausere er jeg. Gidder ikke å sitte igjen med noe. Siste ungdommene som kommer på døra når klokka nærmer seg 21 får det som er igjen.
gale damen Skrevet fredag kl 18:47 #5 Skrevet fredag kl 18:47 Himmel og hav skrev (4 timer siden): Her får de ta to små eller en litt større. Jo seinere på kvelden vi kommer jo rausere er jeg. Gidder ikke å sitte igjen med noe. Siste ungdommene som kommer på døra når klokka nærmer seg 21 får det som er igjen. Vi gjør det samme. Når klokka er 21 er jeg ferdig, så de som kommer like før får masse 😊 noen av de eldre barna har fått med seg praksisen😊
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:21 #6 Skrevet fredag kl 19:21 Her får de velge 4-5 ting hver. Ikke så mange som kommer. Anonymkode: 9a8cd...c50
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:17 #7 Skrevet lørdag kl 12:17 Hva unger tåler eller ikke får foreldrene holde styr på. Her kjøper vi kun ferdig innpakket snop - passer alltid på at en av typene ikke inneholder gelatin. Ingen får ta selv, vi legger det oppi kurven / posen til dem. Et par småposer / småsjokolader til hver. Anonymkode: 028c5...27d
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:59 #8 Skrevet lørdag kl 14:59 Anonym bruker skrev (På 31.10.2025 den 14.37): Hvor mange godter kan barna som evt ringer på, ta hver? Jeg har bare voksne barn selv, så vet ikke hva som er vanlig. Kjøpte noen slike halloweenposer på europris med innpakket godter, men er det fare for at noen ikke tåler dette? Hadde litt lyst til å ta på meg hekseparykk og hatt selv, men blir ungene vettskremte om jeg lukker opp med det på?? Anonymkode: c97c8...275 Godter? Vi er ikke barna dine, så skriv ordentlig. Anonymkode: b1b99...4a8
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 15:32 #9 Skrevet lørdag kl 15:32 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Godter? Vi er ikke barna dine, så skriv ordentlig. Anonymkode: b1b99...4a8 Det var det du følte for å skrive? Hvordan føler du deg etter å kommentere slik? Anonymkode: 0862c...e3b
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:31 #10 Skrevet lørdag kl 16:31 Her er det " ingen" som gidder å ha utelysene på, så jeg gir mye. Så mange fine unger og ungdommer som kommer på døra. Blir helt rørt. De er så høflige og beskjedne. Vi pynter på trappa, så alle ser og vet at her kan man ringe på. Gir 4 ting til hver, en kjærlighet, sjokolade som de fleste liker - kinder sjokolade, og to andre ting. Var med sønnen og gikk, vi var eneste hus i gata som ga, av 22 hus! Dette handler ikke så mye om godteri. Men leken. Barna mine på 10 og 13 var mest opptatt av å vise kostyme, og snakke litt med de som åpnet døren. Sosialt og sunt. Spennende. Så av de 40 ca. som kom på døra, var 30 ungdommer , og resten under 12. Så jeg syns det er flott at ungdommen er ute og går med venner, lar tlf være i ro. Synd folk syns Halloween er dritt, og at det bare handler om tigging. Så nå har jeg blakka meg på godteri, men det var verdt det. Anonymkode: 76194...f51
Anonym bruker Skrevet i går, 09:53 #11 Skrevet i går, 09:53 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Det var det du følte for å skrive? Hvordan føler du deg etter å kommentere slik? Anonymkode: 0862c...e3b Bedre, absolutt mye bedre. Men det er utrolig at man må lære voksne folk å skrive og snakke ordentlig. Anonymkode: b1b99...4a8
Anonym bruker Skrevet i går, 09:56 #12 Skrevet i går, 09:56 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Bedre, absolutt mye bedre. Men det er utrolig at man må lære voksne folk å skrive og snakke ordentlig. Anonymkode: b1b99...4a8 Så bra. Alt du kan gjøre for å føle deg bedre er positivt, og bedre at du får ut gørr anonymt enn at du hakker på menneskene rundt deg. De beste ønsker for en bedre hverdag til deg. Anonymkode: 0862c...e3b
Anonym bruker Skrevet i går, 09:57 #13 Skrevet i går, 09:57 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Bedre, absolutt mye bedre. Men det er utrolig at man må lære voksne folk å skrive og snakke ordentlig. Anonymkode: b1b99...4a8 Men oppdragelse fikk du tydeligvis ikke. Anonymkode: edfd1...4b4
Anonym bruker Skrevet i går, 10:19 #14 Skrevet i går, 10:19 Har en stor bolle med smågodt i. Og en øse, så jungene får en liten øse hver med smågodt. Jeg bare heller oppi det de har å bære med. Anonymkode: 221a4...cc4
Anonym bruker Skrevet i går, 10:19 #15 Skrevet i går, 10:19 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har en stor bolle med smågodt i. Og en øse, så jungene får en liten øse hver med smågodt. Jeg bare heller oppi det de har å bære med. Anonymkode: 221a4...cc4 Ungene, ikke jungene Anonymkode: 221a4...cc4
Anonym bruker Skrevet i går, 11:07 #16 Skrevet i går, 11:07 Her er det gjerne mellom ca 70-100 unger som ringer på. Kanskje enda flere. Vanskelig å vite på forhånd fra år til år.De som kommer først er gjerne de minste, og de får ta en ting hver. Etter hvert kan jeg se an i forhold til hvor mye godteri som er igjen. Kommer noen alene får de ta flere. Syns barna er utrolig høflige og hyggelige, så Halloween er stas! Anonymkode: cc378...807
Anonym bruker Skrevet i går, 12:47 #17 Skrevet i går, 12:47 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så bra. Alt du kan gjøre for å føle deg bedre er positivt, og bedre at du får ut gørr anonymt enn at du hakker på menneskene rundt deg. De beste ønsker for en bedre hverdag til deg. Anonymkode: 0862c...e3b Jeg hakker ikke på mennesker rundt meg. Men du gjør det. Anonymkode: b1b99...4a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå