amandine Skrevet 31. oktober #1 Skrevet 31. oktober Går det an? Jeg har en Mulberry Lily som skulle fått pusset opp lenken sin, etter mange års bruk er forgyllingen slitt vekk. Jeg vet den kan leveres til Mulberry i Oslo og at den da kan skiftes ut, men da må den sendes til England og det tar vinter og vår før den er tilbake igjen. Under pandemien fikk jeg sendt en ny lenke til en annen Lily jeg hadde så jeg kunne skifte den selv, men det var jo bare mulig fordi man da ikke hadde fysisk kontakt med noen, det er ikke noe de gjør til vanlig. Er det noen som vet om noen som driver med sånt?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #2 Skrevet 31. oktober Tror du kan bestille bare lenken https://www.mulberry.com/no/shop/women/small-leather-goods/flat-chain-strap-silver-metal Anonymkode: 59023...4c5
amandine Skrevet 31. oktober Forfatter #3 Skrevet 31. oktober Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Tror du kan bestille bare lenken https://www.mulberry.com/no/shop/women/small-leather-goods/flat-chain-strap-silver-metal Anonymkode: 59023...4c5 Nei dessverre. Det er en lenke som er hel, og man må skru av en del på vesken for å løsne den. De selger ikke løse lenker av den typen og hvis de skal reparer må den sendes til England.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #4 Skrevet 31. oktober amandine skrev (4 timer siden): Nei dessverre. Det er en lenke som er hel, og man må skru av en del på vesken for å løsne den. De selger ikke løse lenker av den typen og hvis de skal reparer må den sendes til England. Aha skjønner, kjipt 🫤 Anonymkode: 59023...4c5
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #5 Skrevet 31. oktober Jeg ville levert den inn for å være sikker på at den ikke taper seg i verdi pga. kreative løsninger. Anonymkode: 4305c...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå