Anonym bruker Skrevet 30. oktober #1 Skrevet 30. oktober Dere som har hjemmekontor og fleksitid osv. hva jobber dere med? Jeg har 8-16 jobb innenfor oppvekst sektoren og må fysisk jobbe med mennesker hele dagen. Hadde vært godt å ha noe med hjemmekontor Anonymkode: 396cb...6a9
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #2 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dere som har hjemmekontor og fleksitid osv. hva jobber dere med? Jeg har 8-16 jobb innenfor oppvekst sektoren og må fysisk jobbe med mennesker hele dagen. Hadde vært godt å ha noe med hjemmekontor Anonymkode: 396cb...6a9 Jeg er rådgiver og kursholder. Anonymkode: 07f72...a50
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #4 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Dere som har hjemmekontor og fleksitid osv. hva jobber dere med? Jeg har 8-16 jobb innenfor oppvekst sektoren og må fysisk jobbe med mennesker hele dagen. Hadde vært godt å ha noe med hjemmekontor Anonymkode: 396cb...6a9 Har hatt mulighet for noe hjemmekontor mange steder jeg har jobbet.  På videregående skole, i NAV og i domstolen.  Anonymkode: fd4a0...aff
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #6 Skrevet 31. oktober Barnevernstjenesten. Har flextid (kjernetid mellom 09 og 15) og har mulighet for hjemmekontor. Setter det bare opp selv på dager jeg ikke har fysiske møter. Anonymkode: ef93e...f24
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #7 Skrevet 31. oktober Sivilingeniør. Jobber i et engineering selskap, mest mot utenlandske kunder. Har mulighet til hjemmekontor noen dager i uken, men benytter meg veldig sjelden av det. Syns arbeidsmiljøet blir dårligere når folk jobber på hjemmekontor. I tillegg er det forventet at vi jobber "alltid" og når vi er syke / har sykt barn ettersom vi bare kan dra frem pc-en. Anonymkode: f52ae...d1d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #8 Skrevet 31. oktober Pp-rådgiver. Har hjemmekontor en dag i uka til forberedelser, journalføring og sakkyndighetsarbeid. Anonymkode: 1f780...956
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #9 Skrevet 31. oktober Mannen min kan ha hjemmekontor, han er sivilingeniør og jobber i et stort internasjonalt selskap. Anonymkode: 672ed...a42
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #10 Skrevet 31. oktober Jobber med IT og kan dermed jobbe stort sett fra hvor som helst der jeg har tilgang til sikkert internett. Jeg synes arbeidsmiljøet er best om folk samles så jeg prøver å være på kontoret ofte. Det hender jeg må dra tidligere fra jobb for å rekke forpliktelser. Det tar tid å reise i rushtiden så det jeg taper av tid på dette jobber jeg inn igjen senere (har fleksitid). Har hjemmekontor de dagene der det er ekstra mye/tidlig logistikk på ettermiddagen slik at jeg måtte reist ekstra tidlig fra jobb for å rekke forpliktelser. Anonymkode: e938e...df4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #12 Skrevet 31. oktober Jeg er avdelingsleder i skole og har mulighet til hjemmekontor. Har det dog sjelden, jeg føler jeg får gjort mindre da og elevene og de ansatte er jo på skolen. Anonymkode: 85864...fca
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #13 Skrevet 31. oktober Rådgiver i fylkeskommunen innenfor skole. Digitale løsninger. Samme hvor jeg er, fordi de jeg snakker med er på Teams uansett. Anonymkode: 856a8...b9d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #14 Skrevet 31. oktober Mannen har vært på hjemmekontor siden covid, han jobber med it-løsninger hos store produsenter Jeg jobber administrativt på sykehuset og kan i teorien ha hjemmekontor "hele tiden", men noen må være på jobb så har det ett par ganger i uka som tilretteleggingstiltak fordi arbeidsmiljøet sliter meg ut på jobb Anonymkode: 35698...db1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #15 Skrevet 31. oktober Prosjektleder. Er tilgjengelig på telefon 8-16, men jobber som jeg vil hjemme eller på kontoret. Jeg foretrekker kontoret da… Anonymkode: b0026...f27
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #16 Skrevet 31. oktober Driver med forskning og undervisning på et universitet. Anonymkode: ba5ba...4fd
Anonym bruker Skrevet 1. november #17 Skrevet 1. november IT-support. Har hjemmekontor en gang i uka eller ved behov. Liker å være på kontoret da, ble drittlei etter et år hjemme under covid. Anonymkode: 67128...05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå