GÃ¥ til innhold

Hva skal jeg tenke her? 🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann, han er hyggelig og grei. Han sier han er glad I meg, men ønsker ikke et forhold til meg. Men i det siste har han endret seg. Han viser mye mer kjærlighet og vil treffe meg så ofte som mulig. 

Jeg og han chattet om bryllup, han lurte på om jeg kunne tenke meg å gifte meg en gang. Ja, skrev jeg.. da skriver han: "da må du finne deg en mann, kjære". Hva skal jeg tenke om det?  Blir egentlig forvirret 

Anonymkode: 6ca92...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt forslag ville være at du tenker "Jeg er et voksent menneske og spør selvfølgelig fyren direkte hva han vil og mener fremfor å leke gjetteleken."

Anonymkode: b68c6...163

Skrevet

Han ønsker ikke noe forhold. Vet han at du ønsker det? Start med å si nei til å møtes og se hvordan han reagerer? 

Anonymkode: c9f00...abe

Skrevet

Hvorfor er du forvirret? Han er jo helt åpen om sin intensjon. 

Om du har spørsmål må du snakke med han, du er for gammel til å leke gjetteleken.  

Anonymkode: 45010...84c

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Mitt forslag ville være at du tenker "Jeg er et voksent menneske og spør selvfølgelig fyren direkte hva han vil og mener fremfor å leke gjetteleken."

Anonymkode: b68c6...163

Tenkte jeg også. Du er ikke 16 år Hi. 

Anonymkode: b11ef...d5c

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Har møtt en mann, han er hyggelig og grei. Han sier han er glad I meg, men ønsker ikke et forhold til meg. Men i det siste har han endret seg. Han viser mye mer kjærlighet og vil treffe meg så ofte som mulig. 

Jeg og han chattet om bryllup, han lurte på om jeg kunne tenke meg å gifte meg en gang. Ja, skrev jeg.. da skriver han: "da må du finne deg en mann, kjære". Hva skal jeg tenke om det?  Blir egentlig forvirret 

Du spør ham. Men virker som du har funnet en god venn i denne mannen, og noe mer vil han ikke. 

Anonymkode: 891de...068

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Du spør ham. Men virker som du har funnet en god venn i denne mannen, og noe mer vil han ikke. 

Anonymkode: 891de...068

Han vil ha sex

Skrevet

Virker som han enten er glad i deg som en venn eller at han er interessert, men så usikker at han ikke tørr å si/vise det. For å finne ut av det må du være litt direkte. F.eks. da dere snakket om bryllup og han sa at da må du finne deg en mann kjære så kan det tolkes som at han er veldig usikker og fisker etter bekreftelse fra deg. Du må nok være litt tydelig og direkte med han. 

Anonymkode: 9f7f5...168

Skrevet

Menn som sier at de ikke ønsker et forpliktende forhold til deg ønsker sjeldent et forpliktende forhold til deg…

Anonymkode: 88ed6...7c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han vil ha sex

Da har du svaret ditt. Han ønsker ikke et fast forhold til deg. Han vil ikke ha forpliktelser. Han vil ha sex når det passer ham. Da er valget ditt om det er noe du også vil, altså ha tilfeldig sex med ham når det passer ham, uten at han forplikter seg til noe som helst, eller ikke.

Skrevet

Det finnes en teoretisk mulighet for at han fisket etter initiativ fra deg. At han ville du skulle svare «tenk om det blir deg?» eller tilsvarende kryptisk som ville ha avslørt hvor du sto.
Hvis han brukte det spørsmålet, som nesten er litt koselig, som springbrett for å fortelle deg at han på ingen måte vil ha deg, er han skikkelig dust, nesten slem. 

Hvis du egentlig vil ha ham som kjæreste, burde du nok være tydelig på det. Si at du har nådd et punkt der det ikke funker for deg det dere holder på med. Så får han ta valget om hva han vil selv. 

Anonymkode: 454e9...41e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...