Gå til innhold

Til dere med homofilvenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bestevenn som er homofil. For meg har jeg aldri vært tiltrukket av han fordi vi kjenner hverandre for godt. Han har en venn jeg derimot føler meg litt tiltrukket av. Er det på noen som helst måte mulig at de homofile liker damer?🤭 Jeg har aldri spurt min bestevenn men burde gjort det. Jeg føler meg og han vennen hans har en rar/god kjemi. 

Anonymkode: f6b76...c58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Er vennen din homofil eller hans venn igjen? Hvis man er homo liker man jo ikke damer. Men hvis han er bifil så kanskje 

Anonymkode: 568ca...2e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hæ? Er vennen din homofil eller hans venn igjen? Hvis man er homo liker man jo ikke damer. Men hvis han er bifil så kanskje 

Anonymkode: 568ca...2e7

Aner ikke om han er bifil. 

Han er en venn av min homfile bestevenn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en bestevenn som er homofil. For meg har jeg aldri vært tiltrukket av han fordi vi kjenner hverandre for godt. Han har en venn jeg derimot føler meg litt tiltrukket av. Er det på noen som helst måte mulig at de homofile liker damer?🤭 Jeg har aldri spurt min bestevenn men burde gjort det. Jeg føler meg og han vennen hans har en rar/god kjemi. 

Hvis han er bifil så kan det skje. Er han homofil så er det like lite sannsynlig som at en heterofil tiltrekkes av en av samme kjønn. Men så er det jo slik at det hender noen ganger at folk plutselig treffer en person de blir tiltrukket av selvom det ikke er det kjønnet de pleier å bli tiltrukket av, så helt umulig er det ikke. 

Anonymkode: 9e845...fd3

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hvis han er bifil så kan det skje. Er han homofil så er det like lite sannsynlig som at en heterofil tiltrekkes av en av samme kjønn. Men så er det jo slik at det hender noen ganger at folk plutselig treffer en person de blir tiltrukket av selvom det ikke er det kjønnet de pleier å bli tiltrukket av, så helt umulig er det ikke. 

Anonymkode: 9e845...fd3

Han virker bare litt interessert. Men når det er sagt så har min homofile bestevenn vært klåfingret selv og liker pupper. Så de kan vel være fascinert av en dame kropp tror jeg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...