Anonym bruker Skrevet 30. oktober #1 Skrevet 30. oktober Jeg har alltid hatt minsten så da har jeg feiret og gått ut med han. Nå som han skal til far blir jeg her uten. Hva skal DU gjøre? Du som er uten barna? Åpne eller late som ingenting og se film? Jeg vurderer å gålang tur. Anonymkode: 7ad0b...32e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #2 Skrevet 30. oktober Slår av lyset ute og "låser" meg inne. Anonymkode: ba68a...aea
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #3 Skrevet 30. oktober Jeg tenner lys på trappa og deler ut snop til de som ringer på. Akkurat som jeg håper andre gjør for barna mine, selv om de går uten meg. Anonymkode: b6d1e...6b3
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #4 Skrevet 30. oktober For å være ærlig drikker jeg meg alltid full de helgene jeg ikke har barna. Så blir sånn denne helgen også. Ustelt i morgenkåpe hele helgen og drikke alkohol. Så er jeg edru, ren og pen på mandag igjen. Anonymkode: ba68a...aea
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #5 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Slår av lyset ute og "låser" meg inne. Anonymkode: ba68a...aea D jeg også har lyst til men før vel et hav med hat tenker jeg. Jeg har bidratt i alle år, først med eldste så med minsten nå. Ts Anonymkode: 7ad0b...32e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #6 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (Akkurat nå): For å være ærlig drikker jeg meg alltid full de helgene jeg ikke har barna. Så blir sånn denne helgen også. Ustelt i morgenkåpe hele helgen og drikke alkohol. Så er jeg edru, ren og pen på mandag igjen. Anonymkode: ba68a...aea Drikker du deg full alene? (Dømmer ikke bare nyskjerrig) Jeg koser meg gjerne med ett par glass vin, men vvlir aldri full. 😊 Anonymkode: 7ad0b...32e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #7 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (1 minutt siden): D jeg også har lyst til men før vel et hav med hat tenker jeg. Jeg har bidratt i alle år, først med eldste så med minsten nå. Ts Anonymkode: 7ad0b...32e Hvorfor skulle du få hat for det? Anonymkode: d1f0c...32b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #8 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle du få hat for det? Anonymkode: d1f0c...32b Fordi det er vennlig å åpne for barna. Føler ingen på min alder 37( med barn ) lukker å slår av lys. Jeg er omtrent den eneste. Anonymkode: 7ad0b...32e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #9 Skrevet 30. oktober Ikke noe spesielt. Skal ut og spise med ei venninne, men det har ingenting med Halloween å gjøre. Anonymkode: dd124...f68
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #10 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Fordi det er vennlig å åpne for barna. Føler ingen på min alder 37( med barn ) lukker å slår av lys. Jeg er omtrent den eneste. Anonymkode: 7ad0b...32e Hvis du er 37 år så burde du for lengst ha lært deg å gi en blank f… i hva andre tillater seg å mene om hva du gjør og ikke gjør. Hvis du ikke vil ha barn på døra i morgen, så er du i din fulle rett til å låse døra og slukke lyset. Ærlig talt, folk som ikke kan respektere det kan ta seg en sur bolle. Anonymkode: d1f0c...32b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #11 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Drikker du deg full alene? (Dømmer ikke bare nyskjerrig) Jeg koser meg gjerne med ett par glass vin, men vvlir aldri full. 😊 Anonymkode: 7ad0b...32e Drikker meg full alene, ofte drita. Begynner på fredags kvelden og er gjerne full til jeg legger meg på lørdagskvelden/natta. Nyter det. Rører aldri alkohol når barna er her. Anonymkode: ba68a...aea
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #12 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvis du er 37 år så burde du for lengst ha lært deg å gi en blank f… i hva andre tillater seg å mene om hva du gjør og ikke gjør. Hvis du ikke vil ha barn på døra i morgen, så er du i din fulle rett til å låse døra og slukke lyset. Ærlig talt, folk som ikke kan respektere det kan ta seg en sur bolle. Anonymkode: d1f0c...32b Enig. Anonymkode: ba68a...aea
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #13 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Drikker meg full alene, ofte drita. Begynner på fredags kvelden og er gjerne full til jeg legger meg på lørdagskvelden/natta. Nyter det. Rører aldri alkohol når barna er her. Anonymkode: ba68a...aea Er du mann eller dame ? Jeg er litt omvendt, drikker jevnlig men lite. Blir aldri full så og si Anonymkode: 7ad0b...32e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #14 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): D jeg også har lyst til men før vel et hav med hat tenker jeg. Jeg har bidratt i alle år, først med eldste så med minsten nå. Ts Anonymkode: 7ad0b...32e Ingen gidder å ha noen følelser eller mening om hva du gjør. Jeg pynter trappa og gleder meg over de små heksene og monstrene fordi jeg velger glede i livet. Anonymkode: 71430...7a8
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #15 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Er du mann eller dame ? Jeg er litt omvendt, drikker jevnlig men lite. Blir aldri full så og si Anonymkode: 7ad0b...32e Dame... Men det er jo irrelevant. Anonymkode: ba68a...aea
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #16 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har alltid hatt minsten så da har jeg feiret og gått ut med han. Nå som han skal til far blir jeg her uten. Hva skal DU gjøre? Du som er uten barna? Åpne eller late som ingenting og se film? Jeg vurderer å gålang tur. Anonymkode: 7ad0b...32e Jeg tror jeg hadde hatt litt godteri på lur og åpnet selvom mine egne ikke var hjemme. Synes det er hyggelig. Anonymkode: 6becf...64d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #17 Skrevet 30. oktober Her blir det ingen lys, da vi rett og slett ikke er hjemme. Mannen er med minste på opplegg og jeg med eldste. Sånn er det bare. Slår på lyset i 19 tiden så får vi se om det kommer noen Anonymkode: 3b6d5...714
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #18 Skrevet 30. oktober Nå har jeg store barn, dvs 15 og 18 år, som ikke går rundt utkledd lenger. Vet 18 åringen skal på fest og kle seg ut, mens 15 åringen får en kompis på besøk. Da kjøper jeg inn godteri og lager pizza til de. De to skal se film og spille fifa. Jeg kjøper inn godteri hvis det skulle dukke opp noen på døra. Ender alltid opp at jeg spiser det opp lørdag…. Anonymkode: ead2f...6e3
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #19 Skrevet 31. oktober Jeg pynter utenfor, har handlet inn snop og gleder meg til å få unger på døra Mine eldste skal på filmkveld hos venner og yngste er hos far. Men klart jeg ordner til ungene som kommer. Andre har ordnet til mine unger i alle år, med snop, pynting og stas. Anonymkode: 78ed8...0e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå