Anonym bruker Skrevet 29. oktober #1 Skrevet 29. oktober Godt gammeldags teppe over stuegulvet som på 70, 80 og delvis 90-tallet. Lurer på om det noensinne kommer til å bli moderne igjen. Anonymkode: b0359...39f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #2 Skrevet 29. oktober Det er jo på full fart inn igjen. Men som teppefliser da, som enkelt kan fjernes igjen. Anonymkode: d520b...d07
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #3 Skrevet 29. oktober Teppene fra 70-tallet kan jo ikke sammenlignes med dagens tepper... Men ja, vi har teppe på gulvet i kjellerstua. Kort bust, godt å gå på, lunt og godt. Angrer ikke på det. På soverrommet har vi parkettgulv, men et stort teppe under hele dobbeltsengen. Bestilt på mål. Samme har vi i stuen, et stort teppe under sofadelen av stua. Bestilt på mål, sikkert 4x4 meter eller noe sånt. Anonymkode: 66205...22e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #4 Skrevet 29. oktober Mamma har tepper i stua og på soverommene, og det er veldig mye lunere og mindre gulvkaldt. Når jeg kjøper meg bolig selv, så tror jeg nesten at jeg vil ha det. Anonymkode: b6850...71b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #5 Skrevet 29. oktober Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Men ja, vi har teppe på gulvet i kjellerstua. Kort bust, godt å gå på, lunt og godt. Angrer ikke på det. Det må være deilig har der nede, ja. Kjellere er ofte veldig gulvkaldt. Anonymkode: b0359...39f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #6 Skrevet 29. oktober Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Teppene fra 70-tallet kan jo ikke sammenlignes med dagens tepper... Men ja, vi har teppe på gulvet i kjellerstua. Kort bust, godt å gå på, lunt og godt. Angrer ikke på det. På soverrommet har vi parkettgulv, men et stort teppe under hele dobbeltsengen. Bestilt på mål. Samme har vi i stuen, et stort teppe under sofadelen av stua. Bestilt på mål, sikkert 4x4 meter eller noe sånt. Anonymkode: 66205...22e Vi vurderer også teppe i kjellerstua. Hvordan er underlaget under teppet deres? Ligger det rett på betong? Anonymkode: db0bb...7d3
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #7 Skrevet 29. oktober Vi har ingen vegg til vegg tepper i huset eller på hytta, men vi har store gulvtepper i ull flere steder. Synes det er både lunt og hyggelig. Kjenner flere som har vegg til vegg teppe også i noen rom. Særlig i kjeller hvor det kan bli gulvkaldt. Moderne vegg til vegg tepper er stort sett lette å holde rene, lette å fjerne gris og flekker på, og behagelige å gå på. Kan ikke sammenlignes med de ekle syntetiske teppene fra 80-tallet. Anonymkode: 63138...ebb
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #8 Skrevet 29. oktober For moro skyld? Er det morsomt at folk har hatt teppegulv de har likt? Ha ha morsomt? Anonymkode: 41bef...930
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #9 Skrevet 29. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): For moro skyld? Er det morsomt at folk har hatt teppegulv de har likt? Ha ha morsomt? Anonymkode: 41bef...930 Kommentarer som dette er så tragiske. Jeg blir oppriktig nysgjerrig på hvordan slike folk fungerer i livet. Anonymkode: 53e81...cb4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #10 Skrevet 29. oktober Jeg er halvt engelsk, og mange av familiemedlemmene mine i England har tepper på alle gulv. De går inn med sko også Anonymkode: dc926...7a5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #11 Skrevet 29. oktober Anonym bruker skrev (4 timer siden): Vi vurderer også teppe i kjellerstua. Hvordan er underlaget under teppet deres? Ligger det rett på betong? Anonymkode: db0bb...7d3 Nei, de la noe i mellom. Det ble lagt av profesjonelle, så jeg vet ikke hva de har som mellomlag, men noe er det. Vi leier tepperenser på Fargerike en gang i året eller noe sånt, koster noen få hundrelapper. Er veldig fornøyd med teppe i kjellerstua. Anonymkode: 66205...22e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #12 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (6 timer siden): Nei, de la noe i mellom. Det ble lagt av profesjonelle, så jeg vet ikke hva de har som mellomlag, men noe er det. Vi leier tepperenser på Fargerike en gang i året eller noe sånt, koster noen få hundrelapper. Er veldig fornøyd med teppe i kjellerstua. Anonymkode: 66205...22e Takk for svar. Har dere varmekabler der? Anonymkode: db0bb...7d3
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #13 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Har dere varmekabler der? Anonymkode: db0bb...7d3 Nei Anonymkode: 66205...22e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #14 Skrevet 30. oktober Teppe på soverommene, det er veldig deilig og lunt. Anonymkode: 392d5...fa8
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #15 Skrevet 30. oktober Ikke vegg til vegg nei, men tepper her og der. Vi vil vurdere vegg til vegg etter hvert når vi skal gjøre endringer. Det blir lunere, demper lyder, mer behagelig å gå på, og ikke minst gir langt bedre inneluft pga den balanserte ventilasjonen som er noe dritt for inneklima. Parkett er jo enklere å rengjøre, men teppe er ikke så vanskelig det heller da. Anonymkode: e544f...7c0
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #16 Skrevet 30. oktober Ene ungdommen vår ville ha vegg til vegg teppe på soverommet. Lunere å gå på og varmere. Men (!!!) anbefales ikke hygienisk sett Anonymkode: 85aa0...f61
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #17 Skrevet 30. oktober Vi har det på det ene barnerommet, som nå ikke er barnerom, men "ungdomsrom". Jeg kunne tenke meg teppe på soverommet også, men vi endte opp med parkett. Angrer egentlig litt på det, for det er golvkaldt der. Anonymkode: 9b301...0df
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #18 Skrevet 30. oktober Har i et par rom i kjelleren. Veldig enkle å rengjøre Anonymkode: 40cc7...659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå