Anonym bruker Skrevet 29. oktober #1 Skrevet 29. oktober Jeg står i en sak hvor jeg har vunnet en rettsak mot kommunen. Kommune burde skamme seg. Det motsatte skjer. Saken handler om svært sensitive opplysninger som noe av det strengeste regulerte taushetsplikten. Likevel lekker ledelsen som ei sil og saken og våre navn er spredt nedover i systemet. De har også gått ut i media og kommentert saken offentlig uten å innhente samtykke fra meg eller informere oss. Vi sitter å leser om oss selv i avisa. hva faen mangler det folk? Anonymkode: 8479e...53b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #2 Skrevet 29. oktober Anmeld! Det er lovbrudd. Anonymkode: e8e9e...32b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #3 Skrevet 29. oktober Anonym bruker skrev (4 timer siden): Anmeld! Det er lovbrudd. Anonymkode: e8e9e...32b Til politiet? Anonymkode: 8479e...53b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #4 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg står i en sak hvor jeg har vunnet en rettsak mot kommunen. Kommune burde skamme seg. Det motsatte skjer. Saken handler om svært sensitive opplysninger som noe av det strengeste regulerte taushetsplikten. Likevel lekker ledelsen som ei sil og saken og våre navn er spredt nedover i systemet. De har også gått ut i media og kommentert saken offentlig uten å innhente samtykke fra meg eller informere oss. Vi sitter å leser om oss selv i avisa. hva faen mangler det folk? Anonymkode: 8479e...53b Kommunen kan jo kommentere en pågående sak i media. Jeg regner med at de ikke har sagt at saken gjelder dere. Har du skrevet om denne saken før? Anonymkode: aa00e...cfa
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #5 Skrevet 30. oktober Alle rettssaker er offentlige. Avisene kan jo ha plukket opp navn og dokumenter derfra? Anonymkode: 3db3d...aae
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #6 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (6 timer siden): Kommunen kan jo kommentere en pågående sak i media. Jeg regner med at de ikke har sagt at saken gjelder dere. Har du skrevet om denne saken før? Anonymkode: aa00e...cfa Nei, handler ikke om media. Men kommunen selv har lekket våre personopplysninger som våre navn knyttet til saken, og sendt det rundt til en god del andre mennesker. Anonymkode: 8479e...53b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #7 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (3 timer siden): Alle rettssaker er offentlige. Avisene kan jo ha plukket opp navn og dokumenter derfra? Anonymkode: 3db3d...aae Deler av dommene er offentlige, men ikke med navn og personnummer på de det gjelder. Anonymkode: 8479e...53b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #8 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Nei, handler ikke om media. Men kommunen selv har lekket våre personopplysninger som våre navn knyttet til saken, og sendt det rundt til en god del andre mennesker. Anonymkode: 8479e...53b Hvordan kan dette ikke ha blitt oppdaget og skrevet om i media? Hvem har de sendt disse opplysningene til? Anonymkode: 71bd5...525
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #9 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (15 timer siden): Til politiet? Anonymkode: 8479e...53b Nei, til mattilsynet... Anonymkode: 66e30...724
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #10 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, til mattilsynet... Anonymkode: 66e30...724 Tror du virkelig politiet tar tak i en sak som gjelder ledelse i kommune? Anonymkode: 8479e...53b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #11 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tror du virkelig politiet tar tak i en sak som gjelder ledelse i kommune? Anonymkode: 8479e...53b Er du helt fjern, eller følger du ikke med i hva som skjer rundt deg i det hele tatt? Anonymkode: aa00e...cfa
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #12 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Er du helt fjern, eller følger du ikke med i hva som skjer rundt deg i det hele tatt? Anonymkode: aa00e...cfa Hæ? Anonymkode: 8479e...53b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #13 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Er du helt fjern, eller følger du ikke med i hva som skjer rundt deg i det hele tatt? Anonymkode: aa00e...cfa Fint om du utdyper dette. Nei jeg vet ærlig talt ikke om politiet tar tak i slike ting. Det er ofte politiet ikke tar tak i ting når det gjelder kommune topper. Det er lettere å ta en snik i gata som stjeler en tyggis. Anonymkode: 8479e...53b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober #14 Skrevet 31. oktober Anonym bruker skrev (På 29.10.2025 den 22.11): Til politiet? Anonymkode: 8479e...53b Ja Anonymkode: e8e9e...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå