Gå til innhold

Er det bare meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

For de som ikke forstår greia her, så er det et forsøk på å ha et lotteri der man bruker minst mulig penger på premie. Overskuddet brukes til sosialt arrangement. 

Jeg vet om andre steder med lignende lotteri, der vinneren velger ut en premie de selv ønsker. Deltakerne tar også med seg ting/skapfyll de ønsker å donere til lotteriet. 

Anonymkode: 6952f...7ac

Hva vet du om det egentlig?

Anonymkode: 692b4...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Hva vet du om det egentlig?

Anonymkode: 692b4...e82

Sosiale ting står det i hovedinnlegget, så da tolker jeg det som sommerfest, julebord e.l. Altså sosialt arrangement.

Anonymkode: 6952f...7ac

Skrevet

Jeg hadde sagt at jeg blir med på spleisen men står over loddene og gevinsten som jeg ikke ønsker.

Anonymkode: 33314...7d7

Skrevet

Folk har ulike preferanser. Mar og drikke blir jo spist og vinner man noe man ikke er vant til å bruke får man prøvd noe nytt. Duftlys og kaffekopper går i søpla hos meg hvis jeg ikke får gitt det bort.

Spørr om å få være med i kommiten da vel. Da kan du være med å påvirke valg av premier.

Anonymkode: 69272...105

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 29.10.2025 den 16.28):

Siden en av ansatte er avholds blir det ikke vin. Men faen.. hva skal jeg med 2 kg mandler? Fiskeboller på boks eller øredobber med juletre på Nille. Det er ræl og søppel. Bedre med bruksting som tannbørster, tannkrem osv. en ansatt vant noen liter med spylevæske- hun har ikke bil engang. 

Anonymkode: 2beab...27f

Vi har vinlotteri hos oss og da er det alltid en flaske alkoholfri "vin" og / eller et par alkoholfrie øl som de som ikke drikker alkohol kan velge å få. 

Anonymkode: a02bc...798

Skrevet

Enig i at gevinstene er kjipe. Da er det bare en ting å gjøre: Bli med i komiteen og være med å ordne lotteri selv. Å klage på et forum kommer man iallfall ikke så langt med. Kanskje de som sitter i komiteen er dritlei av å alltid fikse, så kjipe premier er en stille protest 😂

Anonymkode: 12ef7...d25

Skrevet

Kjipe premier :(

Vi har lotteri på jobb, til innsamling til blåtur hver 2.år, og det som loddes ut er vin (man kan velge mellom rød, hvit og alkoholfri), cider / eplejuice (de litt finere, uten alkohol, som de selger på vinmonopolet) og 1 sekspakning med brus. Den som vinner får velge 1 av dette. 

Anonymkode: d13b5...087

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...