Anonym bruker Skrevet 28. oktober #1 Skrevet 28. oktober Vi pleier å ta lodd på jobben en gang i måneden. For å samle inn penger til felleskassa til sosiale ting osv. Men premiene? Altså… De som sitter i komiteen er håpløs. Gaver de kjøper er: fiskeboller på boks - first price. 2 kg med mandler. En pakke med erter. Vi er voksne folk. Det er forventet at alle tar lodd. Men det er veldig kjedelig å vinne en pakke erter. I går vant jeg 2 kg med mandler. Er jo bedre å kjøpe færre premier og heller noe folk vil ha? Duftlys, en god kaffekopp etc. i fjor vant jeg en europris alkoholfritt champagne flaske 2 liter. Hva skal folk med det liksom? Anonymkode: 2beab...27f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober #2 Skrevet 28. oktober Hadde sluttet å bli med på det der Anonymkode: 254f2...16b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober #3 Skrevet 28. oktober Jeg ville nå heller ha erter enn random kaffekopper og duftlys jeg ikke har valgt selv. Anonymkode: f02d5...ea2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #4 Skrevet 29. oktober Jeg tar heller mat enn lkaffekopp og duftlys. Anonymkode: 692b4...e82
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #5 Skrevet 29. oktober Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg tar heller mat enn lkaffekopp og duftlys. Anonymkode: 692b4...e82 Men jeg synes de kunne kjøpe noe annet enn erter, 2 kg mandler eller fiskeboller da. Anonymkode: 692b4...e82
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #6 Skrevet 29. oktober Haha! Det der hadde jeg ikke gidder å være med på. Jøss, så teit. Anonymkode: 99eba...9e3
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #7 Skrevet 29. oktober For flere år siden gjorde vi det samme, da hadde vi vinlotteri….. Anonymkode: fb331...54a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #8 Skrevet 29. oktober Det må gå an å si fra. Høres helt sprøtt ut, hvem finner på sånt? Anonymkode: 266b6...d78
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #9 Skrevet 29. oktober Det var eksepsjonelt dølle «premier», ja. Hadde droppa hele greia. Trenger jeg erter så kjøper jeg det selv. Anonymkode: 12bab...cdf
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #10 Skrevet 29. oktober Det er mye bedre å bare samle inn penger, synes jeg. Anonymkode: 2083a...6c7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #11 Skrevet 29. oktober Bedre med 2 gavekort på 200 kr enn 10 sånne premier 🙈 Vanskelig å gjøre alle til lags, noen får vondt i hodet av duftlys, noen kan ikke spise sjokolade osv, men erter og fiskeboller 🤣 Rareste premiene jeg har hørt om noen gang. Anonymkode: 4db26...adf
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #12 Skrevet 29. oktober Men er det noen bra premier i tillegg? At erter og fiskeboller skal gi en ekstra spenning hvis du vinner? De som arrangerer tenker sikkert det er morsomt? Anonymkode: 07c47...18a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #13 Skrevet 29. oktober Nei det der hadde jeg ikke giddet. Høres jo ut som de kjøper tullepremier. Det må da gå an å si fra. «Nei takk, jeg har nok fiskeboller. Jeg kan bidra med 30 kr, men trenger ikke loddene»  Anonymkode: 7bfa7...5e7
MissSaigon Skrevet 29. oktober #14 Skrevet 29. oktober Det var da usedvanlig kjipe gevinster! Det fremmer jo bare matsvinn, jeg bruker verken fiskeboller pÃ¥ boks eller tørkede erter. Kan du foreslÃ¥ at dere heller har færre gevinster og heller gÃ¥r for gavekort pÃ¥ 200 kr eller lignende? Det mÃ¥ kunne gÃ¥ an Ã¥ ta dette opp med komiteen, Ã¥ vinne erter nekter jeg Ã¥ tro at noen blir glade for.Â
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #15 Skrevet 29. oktober Anonym bruker skrev (10 timer siden): Vi pleier å ta lodd på jobben en gang i måneden. For å samle inn penger til felleskassa til sosiale ting osv. Men premiene? Altså… De som sitter i komiteen er håpløs. Gaver de kjøper er: fiskeboller på boks - first price. 2 kg med mandler. En pakke med erter. Vi er voksne folk. Det er forventet at alle tar lodd. Men det er veldig kjedelig å vinne en pakke erter. I går vant jeg 2 kg med mandler. Er jo bedre å kjøpe færre premier og heller noe folk vil ha? Duftlys, en god kaffekopp etc. i fjor vant jeg en europris alkoholfritt champagne flaske 2 liter. Hva skal folk med det liksom? Anonymkode: 2beab...27f Hva med vin? Herregud...fiskeboller? Wtf ! Anonymkode: a78df...825
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #16 Skrevet 29. oktober Det høres ut som det er på tide å bytte ut de som arrangerer dette. Kanskje du burde melde deg til å ta over? Anonymkode: 92c23...f82
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #17 Skrevet 29. oktober Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hva med vin? Herregud...fiskeboller? Wtf ! Anonymkode: a78df...825 Siden en av ansatte er avholds blir det ikke vin. Men faen.. hva skal jeg med 2 kg mandler? Fiskeboller på boks eller øredobber med juletre på Nille. Det er ræl og søppel. Bedre med bruksting som tannbørster, tannkrem osv. en ansatt vant noen liter med spylevæske- hun har ikke bil engang. Anonymkode: 2beab...27f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #18 Skrevet 29. oktober Kjedelige gaver. Må da være bedre med litt kvalitets forbruksvarer i stedet. Fancy te/ kaffe/ sjokolade ol. Anonymkode: 8f1ce...39c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #19 Skrevet 29. oktober Anonym bruker skrev (23 timer siden): Vi pleier å ta lodd på jobben en gang i måneden. For å samle inn penger til felleskassa til sosiale ting osv. Men premiene? Altså… De som sitter i komiteen er håpløs. Gaver de kjøper er: fiskeboller på boks - first price. 2 kg med mandler. En pakke med erter. Vi er voksne folk. Det er forventet at alle tar lodd. Men det er veldig kjedelig å vinne en pakke erter. I går vant jeg 2 kg med mandler. Er jo bedre å kjøpe færre premier og heller noe folk vil ha? Duftlys, en god kaffekopp etc. i fjor vant jeg en europris alkoholfritt champagne flaske 2 liter. Hva skal folk med det liksom? Anonymkode: 2beab...27f Hva skal man med duftlys og enda en kaffekopp? Ikkenoe bedre det da Anonymkode: e5a67...697
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #20 Skrevet 29. oktober Hahahaha, den egentlige premien er alle de som ikke vinner!😂 men ikke så gøy å bruke penger på det! Jeg hadde meldt meg som premieansvarlig og fikset bedre premier for dette kunne jeg ikke bare så på sidelinjen å se på! 😅 Vi kjøpte gavekort på blomster og hos pizzabakeren som eksempel (vi er IA bedrift og kan ikke kjøpe vin eller gavekort på vinmonoplet) Anonymkode: 219f1...887
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #21 Skrevet 29. oktober Anonym bruker skrev (8 minutter siden): vi er IA bedrift og kan ikke kjøpe vin eller gavekort på vinmonoplet) Fordi dere er IA bedrift? Det har jeg aldri hørt før. Anonymkode: 692b4...e82
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #22 Skrevet 29. oktober Anonym bruker skrev (6 timer siden): Kjedelige gaver. Må da være bedre med litt kvalitets forbruksvarer i stedet. Fancy te/ kaffe/ sjokolade ol. Anonymkode: 8f1ce...39c Enig. Bedre med 3 skikkelige gaver, enn 15 ræl Anonymkode: 2beab...27f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #23 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (20 timer siden): Hva med vin? Herregud...fiskeboller? Wtf ! Anonymkode: a78df...825 Og jeg tenker wtf , vin. Men fiskeboller tar kaka, hvis ikke erter. Hmm... En god gevinst. Vet man kan få gavekort på Rema 1000.  Anonymkode: c6085...246
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #24 Skrevet 30. oktober For de som ikke forstår greia her, så er det et forsøk på å ha et lotteri der man bruker minst mulig penger på premie. Overskuddet brukes til sosialt arrangement. Jeg vet om andre steder med lignende lotteri, der vinneren velger ut en premie de selv ønsker. Deltakerne tar også med seg ting/skapfyll de ønsker å donere til lotteriet. Anonymkode: 6952f...7ac
Anonym bruker Skrevet 30. oktober #25 Skrevet 30. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): For de som ikke forstår greia her, så er det et forsøk på å ha et lotteri der man bruker minst mulig penger på premie. Overskuddet brukes til sosialt arrangement. Jeg vet om andre steder med lignende lotteri, der vinneren velger ut en premie de selv ønsker. Deltakerne tar også med seg ting/skapfyll de ønsker å donere til lotteriet. Anonymkode: 6952f...7ac 2 kg mandler er ingen billig premie. Anonymkode: 737ef...ffb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå