Gå til innhold

Dere som har barn med tilgang til lydbøker på Tibi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere kontoen selv til lydbøker? Jeg kikket gjennom etter at poden var ferdig med lekser i sted, og man finner virkelig ALT av lydbøker der inne😅🤩 

Anonymkode: ea69d...7f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg bruker den selv også 

Anonymkode: 4f855...439

Skrevet

Jeg har min egen . 

Anonymkode: 3b60a...a7e

Skrevet

Jeg har selv på grunn av egen funksjonshemming og jobber i bibliotek. Jeg ville aldri misbrukt en barnekonto slik. Barnet kak minste tilgangen om en plukkes ut til kontroll og forlagsbransjen er ikke akkurat på tilbudssiden når det gjelder utlån av lydbøker. Om de skulle få en opplevelse av at mange misbruker tibi vil de gjøre det de kan for å skru opp prisen (ja, skattepenga våre betaler for tilbudet selv om det er gratis) trekke ut sine titler eller begrense tilbudet med f.eks å ikke tilby nye titler.

Anonymkode: 6e634...6bf

Skrevet

Nei. Eller, det har vel hendt jeg har hørt ferdig en bok ungdommen mistet interessen for. Vi hører en del sammen i bilen. 

Anonymkode: 9681f...755

Skrevet

Nei, det er misbruk av kontoen og jeg vet de har jevnlige kontroller. Om du har en eldre ungdom som kan høre disse bøkene er det en ting, men om en seksåring jevnlig hører på voksne krimbøker kommer det til å bli lagt merke til på et tidspunkt. Kjøp heller tilgang til Storytel eller noe annet. 

Anonymkode: ad9a4...158

Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort. Redd for at barnet skal miste tilgang. Og det er misbruk av kontoen.  Og i perioder har hun hatt god nytte og glede av denne siden hun ikke klarer å lese bøker selv og er veldig glad i bøker. 

Anonymkode: 04359...cbd

Skrevet

Om det blir misbrukt mister jo barnet tilgangen, så selvfølgelig ikke.

Jeg og gubben bruker Storytel og Fabel, bytter litt på hvem av dem vi har.

Anonymkode: e8224...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...