Gå til innhold

Serviettring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe serviettringer. De må passe til alle anledninger; jul, nyttårsaften, bursdager. Kanskje noen enkle i sølvfarge? Jeg tar gjerne imot tips fra dere 😊

Anonymkode: 46d54...559

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta et Finn søk, så finner du mye lekkert. Antikk, emalje og heklet. Du finner det meste :) 

Skrevet

Jeg ville definitivt hatt sølv, det er penest å dekke med og går sammen med sølvbestikk til pene anledninger. Og da må du enten ha myyye penger å legge i det, eller for eksempel hive deg rundt fort; https://www.finn.no/403680441 Sølv-stempel og tolv stykker og meget bra pris. 

(Hm, mulig jeg vil ha dem selv...)

Skrevet
sug lut skrev (29 minutter siden):

Jeg ville definitivt hatt sølv, det er penest å dekke med og går sammen med sølvbestikk til pene anledninger. Og da må du enten ha myyye penger å legge i det, eller for eksempel hive deg rundt fort; https://www.finn.no/403680441 Sølv-stempel og tolv stykker og meget bra pris. 

De var fine. Jeg har aldri kjøpt noe brukt, så har ingen erfaring med dette. Hadde du f.eks kjøpt disse?

Skrevet
sug lut skrev (31 minutter siden):

Ser de er små, diameter på 2 cm og høyde 1 cm. Er ikke det litt lite når en tøyserviett skal inni? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

De var fine. Jeg har aldri kjøpt noe brukt, så har ingen erfaring med dette. Hadde du f.eks kjøpt disse?

Definitivt. Vurderer det sterkt, faktisk (søren også, hahaha, men de er fine!). Gode bilder, stempel og utrolig pris. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ser de er små, diameter på 2 cm og høyde 1 cm. Er ikke det litt lite når en tøyserviett skal inni? 

Tenkte på det samme, så jeg testa her (siden jeg vurderer dem selv) og det ville gå fint med vanlige "små"  (dvs opptil 30x30) stoffservietter (både i damask og ganske grov bomull), og det går med de store i damask også, siden stoffet i dem ikke er så grovt som i hverdagsserviettene i bomull, om de ikke er brettet for tjukt. Jeg hadde nok brukt dem med de små, har andre til de store. Men det må du selvsagt vurdere. At de er smale bekymrer meg ikke.

Skrevet
sug lut skrev (46 minutter siden):

Tenkte på det samme, så jeg testa her (siden jeg vurderer dem selv) og det ville gå fint med vanlige "små"  (dvs opptil 30x30) stoffservietter (både i damask og ganske grov bomull), og det går med de store i damask også, siden stoffet i dem ikke er så grovt som i hverdagsserviettene i bomull, om de ikke er brettet for tjukt. Jeg hadde nok brukt dem med de små, har andre til de store. Men det må du selvsagt vurdere. At de er smale bekymrer meg ikke.

Jeg er ikke hjemme så får ikke målt selv med serviettene jeg har. Men, om du har målt så stoler jeg på deg 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er ikke hjemme så får ikke målt selv med serviettene jeg har. Men, om du har målt så stoler jeg på deg 😊

Hjælp, veit ikke om jeg er klar for det ansvaret 😂

Skrevet
sug lut skrev (Akkurat nå):

Hjælp, veit ikke om jeg er klar for det ansvaret 😂

Haha 😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Haha 😄

De er jo ikke store. Men det går. 

Skrevet
sug lut skrev (53 minutter siden):

De er jo ikke store. Men det går. 

Krysser fingrene! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg skal kjøpe serviettringer. De må passe til alle anledninger; jul, nyttårsaften, bursdager. Kanskje noen enkle i sølvfarge? Jeg tar gjerne imot tips fra dere 😊

Temu

Anonymkode: b914f...296

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...