Anonym bruker Skrevet 27. oktober #1 Skrevet 27. oktober Jeg har utrolig vondt i venstre pupp, helt ute på siden litt nedenfor armhulen. Jeg begynte å kjenne det i går, var lit ubehag, men så har det bare blitt verre. Jeg klarer ikke å støtte meg på den venstre armen, da gjør det intenst vondt, Det var vondt å ligge på den siden, det er ubehagelig når jeg puster og det er skikkelig vondt når jeg hoster, Trykker jeg der hvor bh spilen slutter, så er det og utrolig vondt. Hvis jeg trekker inn pusten godt, så kjenner jeg det og. Hva i all verden kan jeg ha gjort meg der? Noen med noen gode forslag? Anonymkode: f6a4b...d4e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #2 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har utrolig vondt i venstre pupp, helt ute på siden litt nedenfor armhulen. Jeg begynte å kjenne det i går, var lit ubehag, men så har det bare blitt verre. Jeg klarer ikke å støtte meg på den venstre armen, da gjør det intenst vondt, Det var vondt å ligge på den siden, det er ubehagelig når jeg puster og det er skikkelig vondt når jeg hoster, Trykker jeg der hvor bh spilen slutter, så er det og utrolig vondt. Hvis jeg trekker inn pusten godt, så kjenner jeg det og. Hva i all verden kan jeg ha gjort meg der? Noen med noen gode forslag? Anonymkode: f6a4b...d4e Mulig den bøylen på bh'en din har gått inn under der? Prøv en ny bh. Hvis det fortsetter eller blir verre, kontakt lege. Anonymkode: c6cd4...a56
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #3 Skrevet 27. oktober Så rart. Prøv å gå uten bh noen dager, mulig det hjelper. Har du blåmerker? Anonymkode: 89cfe...3ba
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #4 Skrevet 27. oktober Kanskje en betent lymfeknute under armen? Da kjentes det sånn ut på meg.. Anonymkode: 1bd7a...8db
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #5 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Mulig den bøylen på bh'en din har gått inn under der? Prøv en ny bh. Hvis det fortsetter eller blir verre, kontakt lege. Anonymkode: c6cd4...a56 Jeg tror ikke det er bøylen, har aldri hatt noen plager med den før. Jeg går uten bh hjemme, og jeg var hjemme i hele går når det begynte å verke litt. Men jeg skal teste en uten bøyle. uansett. Skal kontakte lege om det blir verre, Hi Anonymkode: f6a4b...d4e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #6 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Så rart. Prøv å gå uten bh noen dager, mulig det hjelper. Har du blåmerker? Anonymkode: 89cfe...3ba Jeg går uten bh hjemme, og var hjemme i hele går når det begynte å gjøre vondt. Jeg klarer ikke å gå uten ute, men skal prøve med en uten spiler. Jeg har ingen merker av noe slag. Hi Anonymkode: f6a4b...d4e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #7 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Kanskje en betent lymfeknute under armen? Da kjentes det sånn ut på meg.. Anonymkode: 1bd7a...8db Jeg var innom det, men tenkte at det var litt langt nede, Var din det? Hadde du noen andre symptomer når du hadde det? Hi Anonymkode: f6a4b...d4e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #8 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg var innom det, men tenkte at det var litt langt nede, Var din det? Hadde du noen andre symptomer når du hadde det? Hi Anonymkode: f6a4b...d4e Det var der jeg merket at det var ømt, og det var vondt visse posisjoner med armen. Men selve knuten satt ganske dypt inni armhulen og var ikke så enkel å finne. Anonymkode: 1bd7a...8db
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #9 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det var der jeg merket at det var ømt, og det var vondt visse posisjoner med armen. Men selve knuten satt ganske dypt inni armhulen og var ikke så enkel å finne. Anonymkode: 1bd7a...8db Hmm, kanskje jeg burde sjekke det hos legen. Var det noe farlig? Hi Anonymkode: f6a4b...d4e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #10 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Jeg går uten bh hjemme, og var hjemme i hele går når det begynte å gjøre vondt. Jeg klarer ikke å gå uten ute, men skal prøve med en uten spiler. Jeg har ingen merker av noe slag. Hi Anonymkode: f6a4b...d4e Hvis det hjelper, er det ikke noe som heter å ikke klare uten ute. Men prøv en uten spiler først. Anonymkode: 89cfe...3ba
Anonym bruker Skrevet 28. oktober #11 Skrevet 28. oktober Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hmm, kanskje jeg burde sjekke det hos legen. Var det noe farlig? Hi Anonymkode: f6a4b...d4e Nei, det viste seg å være ufarlig, men jeg måtte operere den vekk og var gjennom masse andre undersøkelser siden de trodde det var lymfekreft. Så det var noen intense uker da jeg ventet på svar. Men alt var fint 😊 Ikke sikkert det er noe sånt hos deg engang, kan bare være du har forstrukket noen muskler eller som andre nevner spilen på BH-en. Men sjekk hos legen for sikkerhets skyld 😊 Mange sier at er det farlig så er det ikke vondt. Oppdater oss da, dette traff meg litt. Lykke til ♥️ Anonymkode: 1bd7a...8db
Anonym bruker Skrevet 28. oktober #12 Skrevet 28. oktober Bristet et ribbein? Anonymkode: cbb76...a70
Anonym bruker Skrevet 28. oktober #13 Skrevet 28. oktober Av forklaringen din kan det høres ut som en veldig øm lymfekjertel eller en abscess. Du bør kontakte lege i dag og få en vurdering av hva det er og evt behandling. Anonymkode: f7abf...d8b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober #14 Skrevet 28. oktober Hold oss oppdatert da , ts 😊 Anonymkode: c6cd4...a56
Anonym bruker Skrevet 28. oktober #15 Skrevet 28. oktober Anonym bruker skrev (16 timer siden): Nei, det viste seg å være ufarlig, men jeg måtte operere den vekk og var gjennom masse andre undersøkelser siden de trodde det var lymfekreft. Så det var noen intense uker da jeg ventet på svar. Men alt var fint 😊 Ikke sikkert det er noe sånt hos deg engang, kan bare være du har forstrukket noen muskler eller som andre nevner spilen på BH-en. Men sjekk hos legen for sikkerhets skyld 😊 Mange sier at er det farlig så er det ikke vondt. Oppdater oss da, dette traff meg litt. Lykke til ♥️ Anonymkode: 1bd7a...8db Det har dempet seg litt i dag, ikke så vondt som det var, så nå tenker jeg at det ikke er så farlig, sikkert bare strukket noe eller noe sånt, at det ikke er noe å gå til legen for. Men så blir jeg litt betenkt av det du skriver, og lurer på om jeg kanskje burde sjekke det uansett. Takk for at du delte din historie ❤️ Skal oppdatere 😊 Hi Anonymkode: f6a4b...d4e
Anonym bruker Skrevet 28. oktober #16 Skrevet 28. oktober Anonym bruker skrev (8 timer siden): Bristet et ribbein? Anonymkode: cbb76...a70 Jeg tror ikke det. det har jeg gjort før, og det var vondt på en annen måte. men skal ikke se bort fra det Hi Anonymkode: f6a4b...d4e
Anonym bruker Skrevet 28. oktober #17 Skrevet 28. oktober Anonym bruker skrev (6 timer siden): Av forklaringen din kan det høres ut som en veldig øm lymfekjertel eller en abscess. Du bør kontakte lege i dag og få en vurdering av hva det er og evt behandling. Anonymkode: f7abf...d8b Ville ikke en abcess vært synlig, rød, hoven eller noe sånt,. eller kan den ligge så den ikke ses kanskje? Hi Anonymkode: f6a4b...d4e
Anonym bruker Skrevet 28. oktober #18 Skrevet 28. oktober Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Det har dempet seg litt i dag, ikke så vondt som det var, så nå tenker jeg at det ikke er så farlig, sikkert bare strukket noe eller noe sånt, at det ikke er noe å gå til legen for. Men så blir jeg litt betenkt av det du skriver, og lurer på om jeg kanskje burde sjekke det uansett. Takk for at du delte din historie ❤️ Skal oppdatere 😊 Hi Anonymkode: f6a4b...d4e Jeg også tenker det høres ut som du har strukket en muskel eller noe, men om du er bekymret så bestill en time 🥰 Anonymkode: 1bd7a...8db
Anonym bruker Skrevet 13. november #19 Skrevet 13. november Sjekket du det? 😊 Anonymkode: 1bd7a...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå