Anonym bruker Skrevet 27. oktober #1 Skrevet 27. oktober En godt eldre fyr kjøpte en katt av meg. Han sa han ikke hadde vipps, så om han kunne overføre da han kom hjem, jeg sa det gikk greit. Dag 3 er kommet og fortsatt ingenting inn på konto. Jeg sendte han mld uten å fått svar, kun igår sendte han et bilde av katten. Det er snakk om 700,- , jeg trenger de igrunnen også. Irriterende at jeg stoler så på folk. Hva bør jeg gjøre, Anonymkode: d351e...df2
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #2 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (10 minutter siden): En godt eldre fyr kjøpte en katt av meg. Han sa han ikke hadde vipps, så om han kunne overføre da han kom hjem, jeg sa det gikk greit. Dag 3 er kommet og fortsatt ingenting inn på konto. Jeg sendte han mld uten å fått svar, kun igår sendte han et bilde av katten. Det er snakk om 700,- , jeg trenger de igrunnen også. Irriterende at jeg stoler så på folk. Hva bør jeg gjøre, Anonymkode: d351e...df2 Ring han? Anonymkode: 11015...b2f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #3 Skrevet 27. oktober Det tar vel mer enn 3 dager om man ikke bruker direkteoverføring? Anonymkode: a97f9...088
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #4 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det tar vel mer enn 3 dager om man ikke bruker direkteoverføring? Anonymkode: a97f9...088 Aldri gjort på meg. Det er innen 3 virkedager med bankoverføring. Vanligvis kommer det dagen etter. Anonymkode: d351e...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå