Anonym bruker Skrevet 27. oktober #1 Skrevet 27. oktober Føler meg nummen. Det har vært så mye på oss. Vi har opplevd flere nære dødsfall i nær familie på kort tid. I går gikk min svigermor bort brått. Vi er knust, barna er knust og vi skal igjen gjennom en begravelse og nok en sorgprosess. vikle bare skrive det ut Anonymkode: 6a4e6...abf
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #2 Skrevet 27. oktober Tenker på dere og sender gode tanker ❤️ Vi har nettopp vært gjennom det samme her. Det er vondt. Anonymkode: 54f35...0d9
MissSaigon Skrevet 27. oktober #3 Skrevet 27. oktober Klem til deg! Noen ganger er livet hardt, altså. Håper du har gode folk rundt deg, og husk å ta vare på deg selv også, og ikke bare alle andre ❤️
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #4 Skrevet 27. oktober Kondolerer! Sorgen går aldri over, men det blir lettere å håndtere over tid. Anonymkode: b469e...6ee
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #5 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Kondolerer! Sorgen går aldri over, men det blir lettere å håndtere over tid. Anonymkode: b469e...6ee Det blir det. Men tøft når det nettopp har oppstått. Anonymkode: 6a4e6...abf
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #6 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (3 timer siden): Føler meg nummen. Det har vært så mye på oss. Vi har opplevd flere nære dødsfall i nær familie på kort tid. I går gikk min svigermor bort brått. Vi er knust, barna er knust og vi skal igjen gjennom en begravelse og nok en sorgprosess. vikle bare skrive det ut Anonymkode: 6a4e6...abf Trist og vondt. En høy alder er mer overkommelig men uansett trist. Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er men jo eldre man blir jo mer mister man de rundt. Anonymkode: 878e0...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå