Anonym bruker Skrevet 27. oktober #1 Skrevet 27. oktober Før gikk det i Nrk, Aftenposten, VG og TV2. Men de siste 2 årene har det blitt for det meste Nettavisen, iNyheter, Rights.no, Document, podkasten til Ness og et par andre podkaster og GBNews (den siste her kan jeg takke TV2 for siden de valgte å kutte bort alle Telia kunder ganske lenge.) Det er ikke alt jeg er enig med, men da ytrer jeg i det komentarfelet. Men se på NRK.no i dag da....en av hovedsakene er at brødrene Ingebritsen barberer leggene før et løp 🤯. Og dette får de enrome summer for å skrive om? Jeg har lyst til å lese om Norge ender opp med å garantere for lånet på 140 mill € til Ukraina som EU har lovet? Og hva konsekvneser av manglende betaling vil kunne bety? Anonymkode: 09142...4dc
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #2 Skrevet 27. oktober Nei takk til Fritt Folk, Völklicher Beobachter og lignende medier. Rasistiske og nazistiske medier burde vært forbudt og stengt ned. Skjønner ikke at Document fikk drive videre etter Utøyaterroristens virkeliggjøring av politikken deres. Anonymkode: b7d7b...31c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #3 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Nei takk til Fritt Folk, Völklicher Beobachter og lignende medier. Rasistiske og nazistiske medier burde vært forbudt og stengt ned. Skjønner ikke at Document fikk drive videre etter Utøyaterroristens virkeliggjøring av politikken deres. Anonymkode: b7d7b...31c Skal media bli dømt fordi folk har kommentert der? Jeg har ikke lest noe sted der at man ønsker å drepe ungdommer eller andre. Men skal man forby desse så må også nettsider som islam.net m.m. bli forbudt. Anonymkode: 09142...4dc
MissSaigon Skrevet 27. oktober #4 Skrevet 27. oktober Jeg følger med på en del utenlandske aviser, og her hjemme er det NRK, Aftenposten og Klassekampen. Jeg deltar ALDRI i kommentarfelt, det er fullstendig bortkastet tid. 90 % av kommentarene er fra idioter og konspirasjonsteoretikere uansett.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #5 Skrevet 27. oktober Aftenposten, Klassekampen, Die Zeit, Guardian, New York Times, NRK, BBC, CNN. Jevnlig også Stavanger Aftenblad, Adresseavisen, VG. Anonymkode: 9d5e7...b3a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #7 Skrevet 27. oktober TV2, NRK og Agderposten Anonymkode: 8c823...c89
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #8 Skrevet 27. oktober Vg, dagladet og lokalavisen. Anonymkode: 62c6b...c13
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #9 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (6 timer siden): Skal media bli dømt fordi folk har kommentert der? Jeg har ikke lest noe sted der at man ønsker å drepe ungdommer eller andre. Men skal man forby desse så må også nettsider som islam.net m.m. bli forbudt. Anonymkode: 09142...4dc Media skal dømmes ut fra hvem de slipper til. Utøyaterroristen gjorde mer enn å "kommentere der", han skrev innlegg på Document (vår tids "Fritt Folk"). Document burde vært stengt ned da Utøyaterroristen virkeliggjorde den politikken nettsiden sto og står for. Anonymkode: b7d7b...31c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #10 Skrevet 27. oktober NRK, Aftenposten, et par lokalaviser, BBC, CNN og en veldig sjelden gang NYT Anonymkode: 2c735...16a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #11 Skrevet 27. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Media skal dømmes ut fra hvem de slipper til. Utøyaterroristen gjorde mer enn å "kommentere der", han skrev innlegg på Document (vår tids "Fritt Folk"). Document burde vært stengt ned da Utøyaterroristen virkeliggjorde den politikken nettsiden sto og står for. Anonymkode: b7d7b...31c I følge Wikipedia så var han var hyppig leser og deltok på et møte, men var irritert fordi han hele tiden ble avvist av redaksjonen. https://no.wikipedia.org/wiki/Document.no Anonymkode: 09142...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå