Gå til innhold

Noen som liker Jonas G. S. som politiker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner godt at mange liker politikken til AP, og at de uansett står på sin side i politikken når valget står mellom rødt og blått.

Men, lurer på om noen fortsatt har tillitt til Jonas G.S.?

Synes det er rart at han får lov til å fortsette. Mange har måtte (eller valgt selv å) gå for mindre. Synes dette er mye verre enn å ha jukset på pendlerleilighet f.eks.

Hva synes dere på venstresiden? Er han fortsatt deres beste alternativ til statsminister? Bør han få lov å fortsette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og selvsagt. 

Skrevet

Jeg har null tillit til han. Jeg ser han som en som ønsker å gjøre alt han kan for at Europa skal se på han som en flott type de kan ta med videre. 

En ting jeg hører han sier igjen og igjen til at det nå ikke lenger er troverdig. "Det du sier går veldig sterkt innpå meg, og jeg skjønner at dette er vanskelig, vi skal så klart gjøre alt vi kan for at dette vil kunne fortsette" Dette lyver han om samtidig som han vet at desse han ikke er nevnt på statsbudsjettet. (Dette gjladt det ene møtet i Trondhjem vedrøende pårørende til de som har demens/alzsheimers). 

Men for all del nå stemmer jeg på høyresiden så når Jens har fått satt igang bygging av siste rest av regjeringskvartalet og startet opp sitt skattelotteri så stikker vel han til sin andre jobb i Europa og Ap kommer til å synke som en stein ved neste kommune- og stortings-valg 

Gjest thricane
Skrevet

Han må ta sin del av ansvaret for manglende tillit hos folket. 

Arbeiderpartiet har mye av æren for det velferdssamfunnet vi har hatt de siste 50 + årene, men det som ble bygd opp av tidligere ledere forvitrer. Industri, kraft, tilgang på bolig. I dag surfer de på tidligere bragder med en arroganse man knapt har sett maken til. 

Da sier jeg takk for meg, fikk endelig respons på forespørsel om å slette brukeren min 👍🏻

Skrevet

Han er vel ikke den mest karismatiske lederen, men han er solid og fornuftig. Bråket om brutte valgløfter vedr Lånekassen og gratis-ferjer (som jeg syns er helt hodeløs bruk av midler, hvorfor skal ikke folk betale for kollektiv transport i distriktene?) var unødvendig og urutinert, men ellers er det jo ikke noen nyhet at partiene ikke får gjennom alt de ønsker. Det er ikke spesielt for AP. 

Så ja, jeg liker Støre og jeg er svært fornøyd med å ha han som statsminister. Alternativet gir meg frysninger!

Skrevet

Nei har aldri likt han 

Skrevet

Det er for meg smått utrolig at noen kan ha noe som helst tillit til en politiker som  regelrett juger folk i fjeset. De visste at gratis ferge og sletting av studielån ikke kom til å bli noe av, LIKEVEL publiserer Vestre (og med det AP og Støre) videoen. Og når han i tillegg ikke greier å innrømme løgn, er det for meg helt utrolig at noen kan ha noe som helst tillit igjen til ham. 

Skrevet

Nei. De som stemmer på ham er antakelig en våre nye landsmenn, eller uføretrygdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...