Anonym bruker Skrevet 26. oktober #1 Skrevet 26. oktober Skal ha eikefargede fronter og hvit marmorlaminat benkeplate. Og få overskap. Hvilken farge på veggen passer med eikefronter? Og hvilken farge på gulv, skal ha belegg. Anonymkode: 853b6...783
prekæs Skrevet 26. oktober #2 Skrevet 26. oktober Til eik kan du bare velge en farge du liker, tenker jeg. Kanskje velge en som passer naborommene for å få litt helhet i det.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober #3 Skrevet 26. oktober Vårt kjøkken er eik og hvitt. På veggene har vi Jotun sin farge Treasure. Veldig fornøyd med fargen! Jeg synes grønt passer veldig fint til eik. Anonymkode: cdb66...4f4
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. oktober #4 Skrevet 27. oktober Lys eller mørk eik? Du kan høre med damene på jotun, de er kjempeflinke, kjøkkenet vårt ble veldig bra. Jeg har grå fronter og marmor laminat plater. Jeg tenker grønt kan være fint. Ang gulv så er det jo etter din stil, er du myk eller nordisk i din tilnærming?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober #5 Skrevet 27. oktober Jeg har to tanker. 1. Velg en farge dere liker i dag. Når dere velger en tidløs innredning kan dere være litt vågale med veggfargen, det spiller ingen rolle hva som er trendy, tidløst, hva som er bra for annenhåndsverdien på boligen og slike ting. Å male veggene er en enkel måte å endre utseende på kjøkkenet på om dere går lei eller om en kjøper liker noe annet enn dere den dagen dere evt skal selge. Vårt kjøkken er malt i antique green, men jeg liker også terakottafarger, elsker at folk velger andre ting enn hvitt og grått i dag. Vi må ha litt farge inn i livene våre igjen 2. Jeg synes man skal velge ting som ikke etterligner noe annet. Tregulv er fint, men ikke belegg som ser ut som tregulv. Vi har belegg på det ene badet vårt, da velger jeg ikke belegg som ser ut som fliser... Så om dere skal ha belegg ville jeg valgt et belegg som ser ut som belegg. Mange fine belegg, og det er veldig praktisk, enkelt å holde rent. Anonymkode: e6000...da5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå