Gå til innhold

Når er det realistisk å få seg kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med 4, yngste er 6. Jeg har aldri barnefri. Ingen orker å bli kjæresten min. Vanskelig å bli forelsket i meg tydeligvis. 

Anonymkode: b65f7...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke det at det er vanskelig å bli forelsket i deg, det er at du er alene med fire barn.

Det krever litt ekstra å gå inn i det. Jeg personlig hadde ikke ønsket å bli steforelder til fire barn....

Anonymkode: 3e5ce...359

Skrevet

Hvis du aldri har barnefri så sier det jo seg selv at det ikke blir så lett... og med 4 barn på heltid sjal du jo virkelig finne den rette, ikke mange som orker hoppe inn som stefar i det, spesielt om du aldri har barnefri. 

Anonymkode: 4f34c...5e7

Skrevet

Realistisk? Når de to-tre eldste har flytta ut og de yngste kan være alene litt

Anonymkode: 96b6f...6df

Skrevet

De er vel på samvær?

Anonymkode: 7719e...1ae

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

De er vel på samvær?

Aldri samtidig 

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Det er nok ikke det at det er vanskelig å bli forelsket i deg, det er at du er alene med fire barn.

Det krever litt ekstra å gå inn i det. Jeg personlig hadde ikke ønsket å bli steforelder til fire barn....

Takk for ærlig svar

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hvis du aldri har barnefri så sier det jo seg selv at det ikke blir så lett... og med 4 barn på heltid sjal du jo virkelig finne den rette, ikke mange som orker hoppe inn som stefar i det, spesielt om du aldri har barnefri. 

Ja, er det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Realistisk? Når de to-tre eldste har flytta ut og de yngste kan være alene litt

Anonymkode: 96b6f...6df

Ok

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Aldri samtidig 

Er det flere ulike fedre? Går det ikke å få til så du i det minste får en og annen helt barnefri dag innimellom?

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Er det flere ulike fedre? Går det ikke å få til så du i det minste får en og annen helt barnefri dag innimellom?

Tydeligvis ikke 

Skrevet

Mange sier dette til meg, du er for god til å være noens hemmelighet eller andre valg...

Men jeg har jo ingen valg... eller jo. Kan leve i sølibat i 10 år.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Mange sier dette til meg, du er for god til å være noens hemmelighet eller andre valg...

Hi

Hva mener du med dette? Er du sammen med gifte menn?

Du har tatt et valg om å få fire barn (med forskjellige menn?), og da må du stå i det i årene som kommer. Det at det er vanskelig å få kjærest er sannsynligvis pga livssituasjonen din, og ikke personligheten. 

Mitt forslag er at du slapper av og roer ned på mannfolkjaget ditt, jeg tror du har skrevet mange tråder her om dette, fokuserer på barna og tenker at det er en tid for alt. Nå er hverdagen din barn og familie, så får din tid komme senere. Valg har konsekvenser, og barna fortjener stabilitet og en tilstedeværende mor’

Anonymkode: d2e58...4b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hi

Selvfølgelig lever du uten sex når du har fire barn alene og aldri barnefri

Som allerede sagt her har du valgt å få 4 barn, da må de være første pri når du er alene med dem.

Skrevet

Jeg ble alene med 3 da yngste var 3 år. Yngste er nå 15, og enda er det ikke tiden for kjæreste..

Anonymkode: 518dd...1ab

Skrevet

Du får vente. Mye som skjer i hjernen når man er 6 og 9 år. Blir for mye at du tar inn en fyr akkurat nå. Livet er langt. Vente noen år. Vil du ha en god relasjon til barna når de blir større og voksne? Time det riktig, så får du se barnebarn og barn. Eller forhast deg og ødelegg alt. 

Anonymkode: ebde3...3a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hi

Ja, det kan du. Det finnes mye bra i plast. Ellers har du brått fem eller seks unger alene, med enda flere fedre.

Skrevet

Realistisk? Når yngste er 10. Men det å ha kjæreste er jo bare mas. Ingenting å trakte etter. De største kan fint passe på de minste noen kvelder. Gå ut, flørt. Gå på date. Ligg med noen. Men kjæreste - why on Earth? Vent til det roer seg og du har tid og iverskudd. Menn er krevende. 

Anonymkode: 0b561...ea7

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Hi

Så de kommer til deg for å ha sex, mens barna er hjemme. Du har 4 unger alene, kanskje konsentrere deg om de heller.

Anonymkode: e991c...aa1

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 26.10.2025 den 11.32):

Realistisk? Når yngste er 10. Men det å ha kjæreste er jo bare mas. Ingenting å trakte etter. De største kan fint passe på de minste noen kvelder. Gå ut, flørt. Gå på date. Ligg med noen. Men kjæreste - why on Earth? Vent til det roer seg og du har tid og iverskudd. Menn er krevende. 

Anonymkode: 0b561...ea7

Hehe menn er krevende ja 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...