Anonym bruker Skrevet 25. oktober #1 Skrevet 25. oktober Ser episoden som ble publisert i dag. ER det virkelig mulig å ha så lite selvinnsikt og være så navlebeskuende som Mona og Kathrine?! Det er helt absurd at de ser ut til å tro at de fortjener det mer, og ikke har evne til å se andres behov og oppofrelse overhodet. Skulle nesten tro de hadde blitt castet fordi de skårte høyt på narssistiske trekk. Anonymkode: de510...3d8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #2 Skrevet 25. oktober Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ser episoden som ble publisert i dag. ER det virkelig mulig å ha så lite selvinnsikt og være så navlebeskuende som Mona og Kathrine?! Det er helt absurd at de ser ut til å tro at de fortjener det mer, og ikke har evne til å se andres behov og oppofrelse overhodet. Skulle nesten tro de hadde blitt castet fordi de skårte høyt på narssistiske trekk. Anonymkode: de510...3d8 Jeg synes ikke det er rart? Alle "sterke kvinner" i filmer i dag er navlebeskuende egoister som "er sterke" fordi de albuer og tråkker seg frem, uten å bry seg om stort annet enn seg selv. Dette er den type ikon på hva det vil si å være kvinne som disse har vokst opp med. Ikke rart da at de er blitt slik de er blitt. Anonymkode: 35183...4cb
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #3 Skrevet 25. oktober Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes ikke det er rart? Alle "sterke kvinner" i filmer i dag er navlebeskuende egoister som "er sterke" fordi de albuer og tråkker seg frem, uten å bry seg om stort annet enn seg selv. Dette er den type ikon på hva det vil si å være kvinne som disse har vokst opp med. Ikke rart da at de er blitt slik de er blitt. Anonymkode: 35183...4cb Folk flest har evne til empati, å ta andres perspektiv og å kunne se seg selv utenfra.Men ikke disse. Argumentet ditt høres ut som dårlige bortforklaringer som de selv hadde kommmet med for å rettferdiggjøre sin egen dårlige atferd og personlighet. Anonymkode: de510...3d8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #4 Skrevet 25. oktober Særlig Mona kommer særdeles dårlig ut av denne serien. Hun krever å bli tatt hensyn til selv, at andre skal være snille og empiriske mot henne, også gir hun null tilbake. Har aldri sett et så egoistisk menneske noen gang 🙈 Katrine fremstår bare som en bortskjemt sutrekopp. Men presten er jeg sikker på at kan bade i frierbrev etter denne serien, han virker veldig fin. Anonymkode: f1400...acf
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #5 Skrevet 25. oktober Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Særlig Mona kommer særdeles dårlig ut av denne serien. Hun krever å bli tatt hensyn til selv, at andre skal være snille og empiriske mot henne, også gir hun null tilbake. Har aldri sett et så egoistisk menneske noen gang 🙈 Katrine fremstår bare som en bortskjemt sutrekopp. Men presten er jeg sikker på at kan bade i frierbrev etter denne serien, han virker veldig fin. Anonymkode: f1400...acf *empatiske Anonymkode: f1400...acf
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #6 Skrevet 25. oktober Ble faktisk litt sjokkert av den siste episoden jeg også. Syns Martin taklet det veeeldig beundringsverdig. Han er fin. Anonymkode: 83e1f...f6c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #7 Skrevet 25. oktober "Om dere ikke gjør som jeg vil så bruker jeg opp mest mulig penger på neste fristelse, sånn er jeg skrudd sammen!" Snakk om hevngjerrig egoisk, ingen tør si imot henne for hun sitter med makt over "deres" penger.... Anonymkode: f1400...acf
Winterlady Skrevet 25. oktober #8 Skrevet 25. oktober Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ble faktisk litt sjokkert av den siste episoden jeg også. Syns Martin taklet det veeeldig beundringsverdig. Han er fin. Anonymkode: 83e1f...f6c Ja, for en mann! Hel ved. Var imponert over ham for flere episoder siden og enda mer nå.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #9 Skrevet 25. oktober Synes faktisk de oppfører seg som to drittsekker. I alllefall sånn de blir fremstilt på tv. Anonymkode: 3657d...95c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #10 Skrevet 25. oktober Jeg sliter med meg selv når jeg ser på de to der på tv - og spesielt Mona. Får lyst å knuse TV-en 😅😅😅😅 Anonymkode: d8cd8...70b
Anonym bruker Skrevet 25. oktober #11 Skrevet 25. oktober Har de ikke skjønt konseptet? Jeg skjønner de med vilje har castet både folk som vil vinne penger og folk som ikke bryr seg om pengene. Men slik de holder på og viser slik egoisme. De eier jo ikke skam. Det er pinlig, vondt å se på og de må jo miste alle folk de kjenners respekt?? Ingen bruker den megleren der mer hvertfall. Anonymkode: d3392...43c
Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:45 #12 Skrevet mandag kl 12:45 Anonym bruker skrev (På 25.10.2025 den 21.42): Har de ikke skjønt konseptet? Jeg skjønner de med vilje har castet både folk som vil vinne penger og folk som ikke bryr seg om pengene. Men slik de holder på og viser slik egoisme. De eier jo ikke skam. Det er pinlig, vondt å se på og de må jo miste alle folk de kjenners respekt?? Ingen bruker den megleren der mer hvertfall. Anonymkode: d3392...43c Hun har øyeblikk av selvinnsikt. Kunne sikkert brukt henne om jeg skulle selge 😅. Men ikke hatt så stor tillit om hun var megler og jeg skulle kjøpe. Anonymkode: de510...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå