Anonym bruker Skrevet 25. oktober #1 Skrevet 25. oktober Har nylig kjøpt meg et par Uggs tasman tøfler Jeg bruker både 38 og 39, alt etter hvilket merke det er. I skobutikken prøvde jeg str. 39 og synes de glapp når jeg gikk, de hadde ikke mer i str. 38, så jeg bestilte de på nett. De passer, men sitter stramt på, jeg må ha skoskje for å få de på meg (med sokker), men de er OK/ikke ubehagelig å gå i, dog. Har kun gått i de inne for å prøve. Erfaringer? 🙂 Anonymkode: ba3be...808
Anonym bruker Skrevet 26. oktober #2 Skrevet 26. oktober Synes de har utvidet seg litt etter å ha brukt de er en stund. Deiligste skoene ever å ha på synes jeg. Bruke skoskje er jo det beste for å ikke ødelegge sko fort, så hvis de er behaglie å ha på så bør det gå fint. Bruker de kun med tynne bomullssoker eller uten sokker. Bruker du tjukke sokker? Anonymkode: 0375c...17c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober #3 Skrevet 29. oktober Jeg bruker bambussokker fra Bambusa, men burde kanskje ha noen som er enda tynnere, de er fortsatt litt vanskelige å få på, men så snart de er på og jeg går i de litt så føles de gode. Anonymkode: ba3be...808
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå