Gå til innhold

Hva tenker dere om dette med Door Dash jenta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun jobbet for Door Dash og en av kundene hadde døren sin vid åpen på kvelden. Han hadde bedt om å få mat levert på døren og så var døren vidåpen der han lå og sov på sofaen i stuen uten noe på underkroppen. Hun som jobbet for Door Dash filmet dette og fortalte om det seksuelle overgrepet på tiktok. Han som gjorde dette mot henne fikk kontoen sin stengt hos Door Dash. Men dagen etter gjenopprettet de kontoen hans og stengte hennes konto? Og politiet gjør ingenting? Tiktok har fjerne videon der hun filmet overgrepet to ganger og vil slette kontoen hennes på tiktok hvis det skjer en gang til. Så nå tør hun ikke poste det mer. Hva tenker dere? Er dette riktig av Door Dash, politiet, tiktok og alle å gjøre mot noen som har vært utsatt for seksuelt overgrep??

Anonymkode: 032bd...06c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var overgrepet? At hun så en mann som sov naken? 

Anonymkode: d068d...b36

Skrevet

Doordash skal sette fra seg maten ved døra, ikke filme inn i andres hjem og poste det på nett, Det er jo ikke seksuelt overgrep, å kalle det for det er skam mpt de som opplever seksuelle overgrep. Hun dreit seg ut og får nå betale for det. 

Anonymkode: 94f23...5c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Doordash skal sette fra seg maten ved døra, ikke filme inn i andres hjem og poste det på nett, Det er jo ikke seksuelt overgrep, å kalle det for det er skam mpt de som opplever seksuelle overgrep. Hun dreit seg ut og får nå betale for det. 

Hvis hun ikke filmet ville hun ikke blitt trodd så hun måtte jo det

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hva besto overgrepet av? Og hvorfor gikk hun inn?

Anonymkode: a575a...47a

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hun filmet han i sitt eget hjem. Hun måtte ikke poste det på nett. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men det skjedde jo ingenting. Hvis noen har gjort et overgrep her, er det jo hun, som har filmet noen naken uten deres viten, og så spredd videoen på nett. HUN er den skyldige her.

Anonymkode: d068d...b36

Skrevet

Det er jo hun som har gjennomført et overgrep ved å filme en sovende, naken mann og lagt ut. Hun er ikke noe offer her og fortjener absolutt å miste jobben sin. Håper mannen krever erstatning for tort og svie også.

Skrevet

Har ikke sett filmen, men ungdommene mine har snakket om den. At hun jenta skulle levere maten. Han lå og sov, naken (slik jeg har forstått det) i sitt eget hjem. Hun tok seg inn i hjemmet hans, filmet han og så hevdet at hun var utsatt for overgrep fordi han var naken.

(gjengitt av ungdommene - så mulig jeg har misforstått noe).

Om det stemmer så er det horribelt at han skal bli anklaget for noe som helst. Men å ta seg inn i en annens hjem, filme dem, legge det ut på internett og så hevde overgrep er bare helt sinnsvakt! HAN burde anmelde henne. 

Anonymkode: 62866...617

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har ikke sett filmen, men ungdommene mine har snakket om den. At hun jenta skulle levere maten. Han lå og sov, naken (slik jeg har forstått det) i sitt eget hjem. Hun tok seg inn i hjemmet hans, filmet han og så hevdet at hun var utsatt for overgrep fordi han var naken.

(gjengitt av ungdommene - så mulig jeg har misforstått noe).

Om det stemmer så er det horribelt at han skal bli anklaget for noe som helst. Men å ta seg inn i en annens hjem, filme dem, legge det ut på internett og så hevde overgrep er bare helt sinnsvakt! HAN burde anmelde henne. 

Anonymkode: 62866...617

Hun filmet han ghennom en åpen ytterdør,

Skrevet

Hvilket overgrep? Hun går inn i et fremmed hus og filmer en som sover? DET er overgrep.

Anonymkode: 1044b...bc6

Skrevet

Mye mulig at dette var bevisst fra hans side. Om hun hadde filmet og vist til politiet kan det kalles bevis. Når hun filmer og legger ut på nett tror jeg det handler mer om å få klikk. Det dreit hun seg ut, selv om det mulig var hun som i utgangspunktet var et offer. 

Anonymkode: cd976...4a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Mye mulig at dette var bevisst fra hans side. Om hun hadde filmet og vist til politiet kan det kalles bevis. Når hun filmer og legger ut på nett tror jeg det handler mer om å få klikk. Det dreit hun seg ut, selv om det mulig var hun som i utgangspunktet var et offer. 

Tenk om det ikke var bevisst fra hans side, så er det forferdelig å henge ut et menneske på det viset.

Skrevet

Nå viser det seg at det finnes bevis for at hun ikke var noe offer, blant annet dørkamera og overvåkningskamera. Han sov på sofaen, fordi han var full. Hun går inn selv om døren var lukket. Eneste som skjedde var at hun filmet en bevistløs mann med manglende bukser i sitt eget hjem, som hun deretter la ut på nettet og påsto hun var misbrukt.

Videre har han anmeldt henne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Tenk om det ikke var bevisst fra hans side, så er det forferdelig å henge ut et menneske på det viset.

Ja, om det ikke var bevisst så er det jo enda mer  saiko. Men det er visst ikke så uvanlig at kvinnelige budsjåfører opplever slike ting. 

Skrevet
Østerdølen skrev (2 timer siden):

Nå viser det seg at det finnes bevis for at hun ikke var noe offer, blant annet dørkamera og overvåkningskamera. Han sov på sofaen, fordi han var full. Hun går inn selv om døren var lukket. Eneste som skjedde var at hun filmet en bevistløs mann med manglende bukser i sitt eget hjem, som hun deretter la ut på nettet og påsto hun var misbrukt.

Videre har han anmeldt henne. 

Da bør hun fengsles 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...