Gå til innhold

Vært på en middag i kveld - rystet over det jeg så!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det var en av lederne som først flyttet seg. Deretter flyttet de andre seg også.

Anonymkode: 6e582...cb7

Såpass ja. Tror ikke dere skal bli overrasket om hun plutselig «slutter» en dag. Utad søkte hun nye muligheter, men egentlig presses ut via sluttpakke med sterk «oppfordring» til å velge den. Som i vi kommer til å gjøre det veldig kjipt for deg om ikke. 

I hvert fall hvis hun lager litt styr rundt den hendelsen. 

Anonymkode: 629e0...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det tror jeg alle kan være enige i.

Jeg tror ingen ting på denne historien jeg da. Den oppførselen som beskrives hører ikke en gang hjemme i barnebursdager. Jeg tror det er ts som troller videre på exit-storyen.

Anonymkode: f5018...f2b

Hvilken exit-story?

Anonymkode: ad266...ed2

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvilken exit-story?

Jeg tror hun mener de exited bordet. (Gikk fra bordet)

Anonymkode: 0fc10...35e

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.10.2025 den 15.08):

Okay? Jeg opplever menn som ganske rett fra levra, og at mange er gode på å stå i konflikter. Det er godt mulig at jeg har en annen oppfattelse av det enn deg, men hva syns du selv om måten du adresserer andre (meg) på her? Moden og reflektert, eller spydig og frekk?

Anonymkode: ff9e3...f0f

Du er full av sterotypier om kjønn. Forskning viser ganske klart at du tar feil. 

Anonymkode: 1ef40...c9c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du er full av sterotypier om kjønn. Forskning viser ganske klart at du tar feil. 

Hvilken forskning? (Det er her du legger ved kilder og ikke bare kommer med tomme påstander)

Anonymkode: 0fc10...35e

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Forsking faktisk. Din forskning da, eller? 

Anonymkode: ef58c...7dd

Skrevet

Godt jeg ikke var lederen dems. Makan til mobbing. Er folk jeg ikke synes det er hyggelig å sitte med, men jeg er jo voksen, og selv som barn hadde jeg høyere moral og empati enn disse valpene

Anonymkode: 4746b...bfe

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.10.2025 den 2.29):

Vet ikke helt hva du vil frem til, men det skal ikke mye til før du blir rystet. Det var det jeg bet meg merke i. 

Anonymkode: 84fa3...74d

Det handler bare om å nøre opp om fordommer. Les første setning: "Middag i finansverden". Ikke mer enn det, scenen er satt, fordommer settes i sving. Hvilken verden er det som beskrives, en verden med hvite menn i dress? Ufyselige rikinger som i tillegg er antifeminister?
Det er et troll som sliter med med en fantasiforestilling rundt andre mennesker dette.

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Det handler bare om å nøre opp om fordommer. Les første setning: "Middag i finansverden". Ikke mer enn det, scenen er satt, fordommer settes i sving. Hvilken verden er det som beskrives, en verden med hvite menn i dress? Ufyselige rikinger som i tillegg er antifeminister?
Det er et troll som sliter med med en fantasiforestilling rundt andre mennesker dette.

Jeg er et troll?

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.10.2025 den 15.28):

Såpass ja. Tror ikke dere skal bli overrasket om hun plutselig «slutter» en dag. Utad søkte hun nye muligheter, men egentlig presses ut via sluttpakke med sterk «oppfordring» til å velge den. Som i vi kommer til å gjøre det veldig kjipt for deg om ikke. 

Ganske sannsynlig. Det sier litt om synet på denne damen, og at de helt åpent gjør sånt.
Jeg har vært i en lignende hendelse, satte meg på «galt» bord…. Det var flere andre små tegn også, sett i ettertid. Jeg endte med sluttpakke ja - etter at de viste over lengre tid hvor ubehagelig de kunne gjøre det for meg.
Jeg er introvert, tar ansvar, vil helst ikke være i spotlighten, skryter ikke uhemmet av det jeg gjør, og er pliktoppfyllende. Det er visst er såpass merkelig at jeg tror jeg ble oppfattet som noe helt annet enn jeg er.

Anonymkode: c4adb...3b1

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.10.2025 den 15.28):

Hun jobber ikke i konsernet der dette skjedde, konsernet inviterte kunder og hun er en av kundene. Det som for meg ble tydelig, var at de som flyttet seg, ønsket å sitte med toppledelsen og ikke ved siden av "henne".

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hun jobber ikke i konsernet der dette skjedde, konsernet inviterte kunder og hun er en av kundene. Det som for meg ble tydelig, var at de som flyttet seg, ønsket å sitte med toppledelsen og ikke ved siden av "henne".

Så ledere og ansatte i konsernet flyttet seg vekk fra en kunde for å sitte med toppledere i konsernet?

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 29.10.2025 den 8.21):

Godt jeg ikke var lederen dems. Makan til mobbing. Er folk jeg ikke synes det er hyggelig å sitte med, men jeg er jo voksen, og selv som barn hadde jeg høyere moral og empati enn disse valpene

Anonymkode: 4746b...bfe

Dems er ikke et ord. Det heter deres. 

Anonymkode: 84fa3...74d

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du spør i hi hva vi tror er grunnen til at de flyttet seg, og her forteller du oss hvorfor de flyttet seg. 

Jeg tenker at av alle ting som aldri har skjedd så kommer denne fantasihistorien din høyt. 

Anonymkode: ff9e3...f0f

Skrevet

Kombinasjonen fordommer og livlig fantasi i fritt utløp hos HI. Men morsom trolletråd, da. 

Anonymkode: 2e653...c06

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kombinasjonen fordommer og livlig fantasi i fritt utløp hos HI. Men morsom trolletråd, da. 

Anonymkode: 2e653...c06

Du fornekter at det har skjedd?

Skrevet

Du fornekter at det har skjedd?

Klart at det ikke har skjedd. Det er en kjempedårlig trolletråd. 

Skrevet

Klart at det ikke har skjedd. Det er en kjempedårlig trolletråd. 

Si meg hvorfor det ikke har skjedd? Jeg var der, var du der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...