Gå til innhold

Vanlig å ikke ha noe særlig kontakt med kjæresten pga sosial dag og kveld på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige melding var for 15 timer siden, kjenner jeg blir bekymra. Normalt er det mange meldinger I løpet av en dag. Har sett det før når han ute med kollegaer. Heldigvis la han ut storie på snap for ei stund siden så vet at han er ok. God natt meldingen min på messenger for en time siden har han ikke sett. Vanlig å ikke sende meldinger til den andre over så lang tid i slike settinger.

Anonymkode: 0a6e6...721

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 15 timer lang tid? 

Anonymkode: 17783...af5

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er 15 timer lang tid? 

Anonymkode: 17783...af5

Ja, jeg synes det. 🙈 9 i dag tidlig. 

Skrevet

Jesus, du er needy.

Anonymkode: b9fd6...cd6

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jesus, du er needy.

Anonymkode: b9fd6...cd6

Jaja, eg har ihvertfall scrolla vg og andre aviser for å se om det har vært bilulykker e.l. Kom hjem fra jobbtur i går kveld og kjøre fire timer for jobb i dag, jobb og møter på dagtid så ut med desse folka i kveld og null kontakt. Kan ikkje hjelpe for krisetenking. HI

Skrevet

Jeg synes det er merkelig ja, han virker ikke særlig forelsket. 
Hvor lenge har dere vært kjærester?

Anonymkode: 65ef2...7c4

Skrevet

Nei, det er ikke merkelig i mine øyne eller ører.  Han er på jobbfest, opptatt med det og har det forhåpentligvis så hyggelig / morsomt at han er opptatt av andre ting enn å sende melding til kjæresten.  Hadde du ikke visst hvor han var eller at han skulle på jobbfest, hadde det vært noe annet, muligens.  Forhåpentligvis har festen vært så morsom / hyggelig at han har andre ting å gjøre enn å sende meldinger til kjæresten. Det har ingenting med hvor forelsket han er, som en over her mener.  

Anonymkode: 7302a...a16

Skrevet

Helt normalt i mine øyne.

Hverken jeg eller mannen driver å sender mld til hverandre når vi er sammen med noen andre, da lar vi mobilen ligge.

Anonymkode: d953d...50d

Skrevet

Du har neppe kjæreste særlig lenge hvis du alltid er så needy. La mannen få litt rom! 

Anonymkode: aa07e...7ae

Skrevet

Dette er helt normalt så lenge dere ikke bor sammen

Anonymkode: ec0f7...366

Skrevet

Oi, det høres intenst og slitsomt ut med så mye meldinger. Jeg sender ikke mange sms når jeg er ute på ting, sitter ikke m nesa i mobilen da. I løpet av en dag slik du beskriver hadde jeg kanskje sendt en i løpet av dagen og muligens en godnatta. 

Anonymkode: 1e83f...21e

Skrevet

Hva som er vanlig er vel ikke så nøye.  For deg er det tydeligvis ikke nok.  Da bør du snakke med ham, og forklare hva du føler.  Tenk gjennom hvorfor dette er vanskelig for deg.  Er det sjalusi, manglende tillit eller bare savner du ham?   

Kjæresten min og jeg pleier som et minimum å sende hverandre god morgen/god natt-meldinger.  Av og til blir det ikke mer.  Det er helt greit for meg.  Vi har et liv begge to.  

Vet du hva settingen er når han er ute med kollegaer.  Er han ute på byen med kollegene sine eller deltar han på arrangementer der han representerer bedriften sin?  

Anonymkode: 8e543...f11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...