Gå til innhold

Hvor mange ganger har du vært på treningssenter siste 12 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du se i appen hvor mange ganger du har vært på treningssententeret de siste 12 mnd?

Vurderer å kjøpe klippekort istedenfor å binde meg for ett år.

Anonymkode: ef1aa...fc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null

Anonymkode: cb1e9...bb0

Skrevet

203

Anonymkode: 16c51...c4f

Skrevet

35. Men da har jeg 4 mnd. helt uten trening pga en brukket fot og en annen skade, så normalt skulle nok tallet ligget på over det dobbelte. 

Anonymkode: 6d62d...997

Skrevet

Har ikke noe app jeg kan se det i. Men 1-2 ganger i uka i gjeonnomsnitt vil jeg tro,

Anonymkode: 79103...a88

Skrevet

2 ganger i uken. Nesten uten unntak 

Anonymkode: 9c47e...86e

Skrevet

Får ikkje opp oversikt, men 3 gangar i veka i snitt. 

Anonymkode: 91c2d...bf1

Skrevet

Null. Men trener hver dag. 

Anonymkode: 783c5...59b

Skrevet

Trenger heldigvis ingen app for å se hvor mye jeg trener.  Hadde jeg blitt sprekere om jeg hadde hatt en app?  Men jeg er på treningsenteret stort sett to ganger i uka, noen denne uka har jeg bare vært der en gang av forskjellige årsaker.   

Anonymkode: 0cd9c...f0d

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kan du se i appen hvor mange ganger du har vært på treningssententeret de siste 12 mnd?

Vurderer å kjøpe klippekort istedenfor å binde meg for ett år.

Hvilken app er det du bruker?

Anonymkode: 79103...a88

Skrevet

0

Anonymkode: 01318...371

Skrevet

Tenkte på treningssenteret sin, som brukes som nøkkelkort. Vet ikke om alle treningssenter bruker app.

HI

Skrevet

1-3 ganger i uka

Anonymkode: 92c96...5f3

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Trenger heldigvis ingen app for å se hvor mye jeg trener.  Hadde jeg blitt sprekere om jeg hadde hatt en app?  Men jeg er på treningsenteret stort sett to ganger i uka, noen denne uka har jeg bare vært der en gang av forskjellige årsaker.   

Så flink du er til å ikke bruke app! Selv om den informasjonen er helt irrelevant for hi sitt spørsmål. 

Anonymkode: 26427...a23

Skrevet

0

Trener annenhver dag hjemme, eller i friluft.

Anonymkode: e46a7...f14

Skrevet

Er på senter flere ganger per uke for å trene styrke. 

Anonymkode: 9fe36...8f1

Skrevet

0 om appen var poenget. Trener 5 ganger i uka uten app.

Anonymkode: f8870...e2c

Skrevet

Jeg er der 5-6 ganger per uke. Det er mulig fordi det er tett på der jeg bor. Hadde et annet treningssenter før som lå lenger unna, og dit kom jeg meg aldri. 

Anonymkode: 7342b...79b

Skrevet

0. Aldri trent på treningssenter 

Anonymkode: 64d93...1cd

Skrevet

Meldte meg inn i januar, vært 3 ganger på treningssenteret i år🙈 faen så idiotisk av meg å melde meg inn 

Anonymkode: 9239b...984

Skrevet

12 ganger, meldte meg inn i nytt studio i september. Før det var jeg støttemedlem et annet sted og var der 5 ganger på 5 år. Var noen 1000 rett i dass kan man si. Men nå prøver jeg på nytt 😁

Anonymkode: eb76a...88a

Skrevet

58 ganger siden slutten av februar.

Anonymkode: c9157...e68

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.10.2025 den 1.26):

Tror du helt oppriktig at det finnes mennesker som tror at du eller andre blir sprekere hvis du bruker app? Det er ingen som «trenger» en app for å vite hvor mye de trener. Men på enkelte treningssentre, som f.eks Sats, bruker man en app for å komme seg inn på senteret. Den appen logger besøkene, så hvis du går inn på appen kan du se hvor mange ganger du har besøkt senteret. See? Det er ikke verre enn som så, og ingen tror de blir verken sprekere eller flinkere av at treningssenteret man går til logger aktiviteten din.

Anonymkode: 7a871...7cf

Skrevet

Jeg tror du kommer lenger med å regne på selv hvor mye du tenker å bruke senteret, og hva som lønner seg for deg. At en random person er på treningssenteret så og så mange ganger i året sier jo absolutt ingenting om hvordan dine vaner er/kommer til å være. Kanskje er ambisjonene større i starten enn det man stabiliserer seg på om man fortsetter en stund, så det går jo an å starte med et klippekort og heller tegne abonnement med binding etterhvert…

Anonymkode: 91c2d...bf1

Skrevet

65

Anonymkode: c4fec...9a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...