Gå til innhold

Hvordan er deres dag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper den er bedre enn min, har lyst til å høre om noen gode dager.

Her har mannen vært kraftig forkjølet i en uke med medfølgende snorking og surkling på natten så jeg har nesten ikke sovet. 2 av barna har blitt smittet og er hjemme i dag.

De skal skifte noen vinduer på kontoret før vinteren kommer så er pålagt hjemmekontor i dag.

Så her sitter jeg og prøver å jobbe i bråket fra 2 syke unger og en syk mann, og er stup trøtt....

Anonymkode: 7a782...13a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse symp din vei! 

Fin dag her, jobber hjemmefra og får gjort masse. Blir god lang tur utpå ettermiddagen.

Anonymkode: 1eec5...789

Skrevet

Jeg er på ekstravakt med 100% overtid, alt av mat/drikke er handlet inn til helgen. Mannen er på vei hjem fra jobbtur og barna er borte. Vi skal kose oss glugg i hjel med romantiske middager og sene drinker ♥️♥️. God bedring til dere i heimen! 

Skrevet

Jeg ble mormor forrige helg, så i dag har jeg vært hjemme hos min datter, hennes samboer og verdens nydeligste lille barnebarn.

De sier det å bli besteforeldre er livets dessert, og det tror jeg de har helt rett i. Den følelsen er helt ubeskrivelig faktisk.

Det å se sin datter sitte å amme sitt første barnebarn, det er det mest rørende synet jeg har sett på lenge.

Det å holde sitt første lille barnebarn i armene, snuse inn lukten, kjenne på den myke myke helt nye huden, det er intet annet enn ren lykke.

Det er en slags forelskelse, nærmest en euforisk følelse. Jeg har ikke hatt en bedre uke siden jeg selv ble mamma, å blir mormor kommer på en god andreplass altså. Det å vite at jeg skal følge opp dette barnet, kose, skjemme bort, bare være mormor og ikke en utslitt oppdager, det er så herlig 🥰

Anonymkode: 46405...64d

Skrevet

Travel, men fin dag på jobb. God middag og egentid på kvelden gjør godt. Gleder meg til helg, alltid 😊

Anonymkode: 7a7f1...dce

Skrevet

Har sittet å drukket i flere timer og onanert masse. Nå begynner jeg å bli drita, og er klar for litt mer onani. Mine to favoritt sysler. Drikke meg full og onanere... 

Anonymkode: 49473...c2b

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Har sittet å drukket i flere timer og onanert masse. Nå begynner jeg å bli drita, og er klar for litt mer onani. Mine to favoritt sysler. Drikke meg full og onanere... 

Det er ikke alt man trenger å dele.

Anonymkode: c6d65...5bf

Skrevet

Jeg befinner meg på ferie, med 35 varmegrader og absolutt ingen forpliktelser!! 

Anonymkode: 79395...6cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så utrolig kjedelig og usexy.

Skrevet

Jeg har hatt en kjempefin dag på jobb, og nå er jeg på vei til køys så jeg ikke sovner på sofaen. Ikke så spennende akkurat, men en god dag. 

Skrevet

Har heklet og roet ned mitt vanlige aktivitetsnivå til under 5% av vanlig aktivitet pga skade. Gått på en smell med makroner og bestemt meg for å spise knekkebrød de neste 14 dagene. Drukket tre glass trøste rødvin :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...