Gå til innhold

Fortalte til mannen hvordan jeg behandlet stedatter- livet er ødelagt

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Dere må tenke det at dette kanskje er ei syk kjerring som faktisk har lyst å gjøre dette og dermed vil se reaksjoner. Ikke vel?  

Anonymkode: 958f8...6a7

Dette her er trolling. Man red tidligere to hester. Dette var den ene. Den andre var at hun var i begynnelsen av 20-årene og bodde hjemme. Der kom nevøen på besøk og var bortpå hennes ting. Hesten med stedatter fikk absolutt mest oppmerksomhet så denne ble fortsatt. 

Anonymkode: a471b...018

Videoannonse
Annonse
Skrevet
seropa skrev (På 23.10.2025 den 21.24):

Jeg og mannen min bor ikke lengre sammen. Jeg er relativ ung og han i starten av 50 år.  Han er svært velstående og jeg lever nå elendig.

Som jeg har fortalt tidligere hadde jeg mindreverdighetskomplekser og ble sjalu på hans vakre og nydelige 16 årige datter. Dette da hennes mor døde og hun flyttet til oss.

Jeg har nå fortalt alt til ex-mannen fordi jeg trodde han ville sette pris på at jeg er ærlig og jeg ønsker ny sjanse. Jeg prøvde å få sympati. Men han ble rasende og ba meg holde unna hans datter, ellers vil det få konsekvenser 

Jeg sitter alene og angrer dypt. 

- Stedatter delte personlige følelser med meg, men jeg vridde på ting og skapte misforståelser mellom datter og far. Det gikk inn veldig på henne og hun ble lei seg og syk.

- Jeg prøvde å pushe på henne usunt mat som ville gjøre hun ville få dårlig hud.

- Jeg gjorde at hun mistet ting. En gang skulle hun levere viktige dokumenter fra faren til venninnas far. Jeg ødela dem. Hun ble fortvilet og redd. Hun hadde allerede mistet flere ting.

Jeg angrer dypt men tenker også hvor perfekt liv hun har. Hun er svært vakker, elsket av sin familie og slektninger, venner. Veldig omsorgsfull. Veldig rik. Smart og studerer realfag

Du må søke behandling for psykopati

Anonymkode: 985a6...353

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette her er trolling. Man red tidligere to hester. Dette var den ene. Den andre var at hun var i begynnelsen av 20-årene og bodde hjemme. Der kom nevøen på besøk og var bortpå hennes ting. Hesten med stedatter fikk absolutt mest oppmerksomhet så denne ble fortsatt. 

Er det samme person? Hun med nevøen skrev vel anonymt?

Anonymkode: 67375...de8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun som bodde hjemme med et lite barn? Jeg tror ikke de er den samme. Om denne historien er sann vet jeg ikke, men hun søker oftest en form for bekreftelse på at følelsene og handlingene hennes er naturlige og forståelige. Den andre var bare en umoden tenåringsmor, hun søkte kanskje også bekreftelse men hun har sikkert vokst opp nå.

Anonymkode: 27a59...dfd

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Er det samme person? Hun med nevøen skrev vel anonymt?

Anonymkode: 67375...de8

Ja, men en dag glemte hun anonymknappen. Nå høres det ut som jeg er her ofte, men det var bare tilfeldig. Synes for øvrig det er litt interessant med de som troller over så lang tid

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ja, men en dag glemte hun anonymknappen. Nå høres det ut som jeg er her ofte, men det var bare tilfeldig. Synes for øvrig det er litt interessant med de som troller over så lang tid

Oi, de hadde jeg aldri trpdd kom fra samme bruker. da er det garantert trolling.

Anonymkode: 78bf0...def

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Oi, de hadde jeg aldri trpdd kom fra samme bruker. da er det garantert trolling.

Godt å vite at det bare er tull.

Skrevet

Hver gang det klages over lite liv og aktivitet her inne dukker det merkelig nok opp tråd om 16åringen (som har vært 16 år svært lenge) og stemoren. Hmmm…. 😆

Anonymkode: d9be9...aab

Skrevet

Denne historien har vært skrevet over flere år. Også på kvinneguiden. Dette for å vekke oppmerksomhet og mange sider med kommentarer. For å fyre opp. 

Anonymkode: 06411...dd7

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 24.10.2025 den 23.41):

Godt å vite at det bare er tull.

Er trolling , Men når noen tuller om dette temaet må det jo være noe den personen har i livet ? Hvorfor skulle man gidde å dikte opp noe som ikke er reellt? 

Anonymkode: 958f8...6a7

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.10.2025 den 23.22):

Det er lov å håpe, men trådene har pågått i flere år både her og på kvinnegiden.

Uansett om det er sant eller trolling må jo denne personen være dypt forstyrret. 

Anonymkode: 68b61...451

Skrevet

Alt er sant. Hun var 16 år da alt dette skjedde. Jeg har skrevet at hun studerer realfag nå.

Jeg har ingen å dele med. Lover å ikke skrive noe mer.  Jeg har bare klart å ødelegge alt.

Skrevet
seropa skrev (20 timer siden):

Alt er sant. Hun var 16 år da alt dette skjedde. Jeg har skrevet at hun studerer realfag nå.

Jeg har ingen å dele med. Lover å ikke skrive noe mer.  Jeg har bare klart å ødelegge alt.

Ja. Det har du. Flott at du ser det selv. Du trenger HJELP! Du er ond !

Anonymkode: 4a86b...aa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...