Anonym bruker Skrevet 23. oktober #1 Skrevet 23. oktober Jeg og ei venninne skal møtes i helgen. Chatet før i dag, og vi trenger et par flasker vin. Jeg sa at det kunne jeg fikse, jeg kunne kjøre til storsentret etter jeg leverte gutten på trening i dag, da ville jeg være der rundt 17:45, et kvarter før de stenger, og handle da. Hun spurte om jeg virkelig ønsket det, hun syns det er flaut å dra på vinmonopolet like før de stenger, det virker litt desperat, og det er vel bare de som har alkoholproblemer som gjøre det.... Syns du det er flaut å dra på vinmonopolet like før de stenger? Anonymkode: 2db6b...73b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #3 Skrevet 23. oktober Haha nei. Det er vel det samme når man er der. Jeg har også stått klar utenfor i det de åpner, sammen med noen slitne typer. Kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 479c5...590
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #4 Skrevet 23. oktober Nei, kjære tid. Venninnen din må slutte å tenke så mye, særlig på hva andre kanskje tror om henne 😅 Anonymkode: 296d0...941
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #5 Skrevet 23. oktober Det er bare dem med alkoholproblemer som tenker slik. Si det til henne, du 😉 Anonymkode: 10c0c...62e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #6 Skrevet 23. oktober Nei, det er ikke flaut. Jeg var utenfor polet rett før det åpnet en gang, og det er det tydeligvis mange som syns er flaut. Gata var helt folketom fram til på slaget ti, da polet åpnet, men da dukket det opp en masse mennesker som måtte ha gjemt seg rundt omkring i nærmiljøet. Anonymkode: 9ca80...3db
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #8 Skrevet 23. oktober Nei. Hadde det vært 1 min igjen så. Anonymkode: 0be98...8bb
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #9 Skrevet 23. oktober Nei. Å være sent ute til vinmonopolet er vel det motsatte av alkoholproblemer… Anonymkode: c2c13...163
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #10 Skrevet 23. oktober Ja, det er skikkelig flaut... Anonymkode: 44ebd...e17
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #11 Skrevet 23. oktober Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er bare dem med alkoholproblemer som tenker slik. Si det til henne, du 😉 Anonymkode: 10c0c...62e Hehe enig Anonymkode: 3ea35...112
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #13 Skrevet 24. oktober Jeg syns det er flaut, men jeg syns og det er flaut å dra på matbutikken 10 min før stengetid. Det vitner om dårlig planlegging. Men ikke spesifikt polet nei. Bare generelt å være ute i dårlig tid Anonymkode: c41f5...8fc
prekæs Skrevet 24. oktober #15 Skrevet 24. oktober Flaut blir det først om man ikke rekker tidsfristen og gaper over seg om dustenorge og skjeller ut betjeningen.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #16 Skrevet 24. oktober Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nei. Å være sent ute til vinmonopolet er vel det motsatte av alkoholproblemer… Anonymkode: c2c13...163 Tenkte det samme, om man skal være redd for hva betjeningen tenker så må det være verre å stå og skrape på døra når de åpner om morgenen 😅 Ellers enig i at å være en "fem på kunde" som vi i butikkbransjen kaller det, er slitsomt fordi vi ikke får stengt når vi skal. Men er du ute av butikken når klokka slår stengetid er det ikke noe problem å komme et kvarter før, det legger ikke de som jobber der merke til i det hele tatt. De eneste kundene vi i bransjen snakker negativt om er de som alltid kommer fem min før stening og aldri er ferdig til stengetid. Vi har faktisk flere sånne, som har null respekt for vår arbeidstid og driter i at vi ikke kommer oss hjem når vi skal. Anonymkode: 296d0...941
Anonym bruker Skrevet 24. oktober #17 Skrevet 24. oktober Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Tenkte det samme, om man skal være redd for hva betjeningen tenker så må det være verre å stå og skrape på døra når de åpner om morgenen 😅 Ellers enig i at å være en "fem på kunde" som vi i butikkbransjen kaller det, er slitsomt fordi vi ikke får stengt når vi skal. Men er du ute av butikken når klokka slår stengetid er det ikke noe problem å komme et kvarter før, det legger ikke de som jobber der merke til i det hele tatt. De eneste kundene vi i bransjen snakker negativt om er de som alltid kommer fem min før stening og aldri er ferdig til stengetid. Vi har faktisk flere sånne, som har null respekt for vår arbeidstid og driter i at vi ikke kommer oss hjem når vi skal. Anonymkode: 296d0...941 HI her. Jeg skjønner heller ikke hva som var så flaut med det. Og ved tanke på de ansatte, jeg skulle ha 2 flasker vin jeg viste hvor stod. Kom inn i butikken kl 17:45, og var i kassen kl 17:50 Anonymkode: 2db6b...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå