Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uah!

Jeg har fått innvilget brystreduksjon og står på venteliste. Nå ringte de og jeg kan få operasjon før jul! Uahaaaa! Det er jo bra, men skummelt og! Har du noen erfaringer å dele? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gjort det selv, men har 2 familiemedlemmer som har gjort det, og begge ble så fornøyde, alt har bare vært positivt, Det eneste hun ene angrer på var at hun ikke gjorde det tidligere.

Anonymkode: 096ae...aaa

Skrevet

Jeg har heller ikke gjort det selv, men ei jente i omgangskretsen min gjorde det i midten av 30 årene når hun hadde fått barna hun skulle ha.

Hun er kjempefornøyd, og skuldre/nakke er superfornøyd. Hun har blitt mye mer rakrygget og føler seg mye nettere 

Anonymkode: 1b5ff...d0f

Skrevet

Svigermor gjorde det, og hun er ikke fornøyd. Hun har mistet følelsen i begge brystvortene, og har sår som aldri vil gro skikkelig. Har sett dem, det ser virkelig ikke bra ut. Så hun angrer naturligvis. Jeg har også veldig store pupper, men har bestemt meg for at de kommer til å bli med meg ut livet. Skal aldri endre de...

Anonymkode: b709a...15f

Skrevet

Jeg gjorde det for 25 år siden og er veldig fornøyd - fikk et nytt liv mtp nakke og ryggvondt. Det var helt herlig å bli kvitt det, og selv om jeg har lagt på meg mye de siste 15 årene, og brystene har blitt større igjen, så har de likevel ikke blitt like slappe og store som de var. Anbefaler å ta legens formaninger om å ta det HELT med ro og ikke løfte i tiden etter operasjon, selv om du føler deg i god form. Jeg gjorde ikke det, og fikk litt infeksjon i ene såret. 

Anonymkode: e1f46...f4a

Skrevet

Gratulerer! De jeg kjenner som har gjort det har fått et nytt liv, som det sies over her. Ingen av dem angrer.

Skrevet

Gjort det for sikkert 15 år siden, ikke angret en dag. Viktig med en dyktig kirurg da.

Anonymkode: 706d0...056

Skrevet

Ååå ... Jeg er dødsens misunnelig på deg som har fått dette innvilget. Vet ikke om så mange som har gjort dette, men de jeg vet om, har ikke angret en dag. Rygg, skuldre og nakke vil takke deg! Lykke til! 

Anonymkode: 4ba1a...488

Skrevet

Både jeg og søstera mi har gjort det, begge privat. Jeg hadde ikke så innmari store at det gjorde noe med livskvaliteten, men de var veldig hengete. Er superfornøyd.

Anonymkode: 048f1...9a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...