Anonym bruker Skrevet 23. oktober #1 Skrevet 23. oktober Er dere kun kolleger, eller har du noen blant dem som du regner som venner også? Anonymkode: d7392...acb
Himmel og hav Skrevet 23. oktober #2 Skrevet 23. oktober Jeg har flere gode venninner blant kollegene mine. Vi finner på ting utenfor jobb, inviterer hverandre i feiringer og har mye moro sammen. Vi har vært kolleger i 15+ år, så vennskapene har utviklet seg over tid.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #3 Skrevet 23. oktober De er i en egen kategori "jobbkompiser". Henger ikke mye med de på fritiden. Ser de jo hver dag. Har familie og andre venner jeg ser skjeldnere. Anonymkode: ff119...aef
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #4 Skrevet 23. oktober Jeg har flere gode venner blant kollegene mine. Anonymkode: af12f...dd8
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #5 Skrevet 23. oktober Nå blir jeg å høres ut som en "taper" men jeg føler meg ikke som det. Jeg har ingen venninner utenom noen av mine kolleger. Vi finner møtes i fritiden på tur, fest, kafe, teater, kino osv. Alle er ikke med på alt, men man finner alltids noen å henge med eller som stiller opp når man trenger hjelp. Når jeg skifter jobb skifter jeg kolleger og venner. Jeg kjenner fortsatt mine gamle kolleger og kan ha sporadisk kontakt med flere, og treffes av og til. Det er hyggelig. Men jeg har ikke overskudd til å pleie så mange vennskap. Så jeg er nok en av de som potensielt kunne hatt mange, mange flere nære vennskap enn de jeg har. Jeg rett og slett avslår vennskap til flotte folk fordi jeg vet jeg ikke klarer å stille opp slik de ønsker. Det kan ha noe med at jeg jobber i helsevesenet og bruker hele meg på jobben hver dag. Når jeg kommer hjem vil jeg helst bare være i fred. Men om jeg skulle ha lyst å gjøre noe vil jeg gjøre det med noen som forstår meg uten at jeg trenger å si så mye eller forklare så mye. En som har like mye galgenhumor osv. Defuse med. Det er ikke bare meg som har det slik, vi har snakket om det og de fleste har stor forståelse for det og har det på samme måte. Vi klarer ikke å forklare hvordan det er. Ser jo selv at det jeg skriver høres og ser jo helt fjernt ut. Anonymkode: 73d0b...1ad
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #6 Skrevet 23. oktober Akkurat nå jobber jeg med bestevennen min, men det er tilfeldig. Jeg har ingen jeg henger med på fast basis, men snapper en del med ett par av dem. Ei har jeg hengt med litt privat, men ikke så mye. Vi er ganske romslige på jobb, snakker mye privat, deler mye. Jeg kan snappe sjefen min når jeg er på ferie og digger meg, hu snapper meg kake fra kontoret hvis jeg har hjemmekontor. Vi har en gøy tone på jobb og de fleste av oss kommer godt overens Anonymkode: 49b04...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå