Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #1 Skrevet 23. oktober 2025 Vi ble kjent i voksen alder. Strengt tatt jeg har blitt kjent med via barna våre, men kjent henne i 4-5år, men jeg datet også eksen hennes FØR jeg kjente henne- så det har vi snakket om og er glemt. Det siste året har hun endret seg litt, blitt litt kvass mot meg og merker hun er småfalsk til tider som gjør at jeg blir veldig usikker. Hun er alltid veldig blid mot meg, hun er skikkelig snill og vennlig, men aggresjon kan komme på mld, sånn helt ut av det blå. Da kan hun sende meg sinte mld. Vi hadde en episode for en mnd siden der hun ble sint på meg fordi hun mente jeg overså sønnen hennes og ho på et lekeland. Jeg var der med min familie og følte aldri jeg gjorde det, jeg ble lettere sjokket over at denne dama kunne si sånt til meg og på den måten . Heldigvis beklaget hun seg, å det gjorde hun på forrige kaffebesøk og ga meg masse klemmer, litt sånn voldsomt. Hun er litt opp og ned i humør. Holder seg fortiden veldig mye for seg selv. Deltar ikke sosialt i det hele tatt lengre. Hadde bursdag igår og hun har alltid gratulert meg skikkelig på facebook og Instagram, kjøpt gave og husket meg. Noen dager før burdagen min sa hun gratulerer itilfelle hun skulle glemme min dag. Jeg fikk mld kl 00.40 inatt der hun skrev: Oii, beklager 😂😂 jeg glemte bursdagen din😭, men gratulerer gullet mitt!" Jeg er kanskje rar der men jeg følte på en liten skuffelse og vil nesten gjøre det samme tilbake når hun har bursdag, som er om ei uke. Jeg vet ikke hva det er, men jeg føler bare det er noe med hun. Er hun deprimert? Eller er hun innerst inne sur på meg? Sjalu? Jeg er åpen som ei bok og vil aldri lure noen, men redd om jeg blir det av henne. Hva tenker dere? Anonymkode: 058b9...1c0
MissSaigon Skrevet 23. oktober 2025 #2 Skrevet 23. oktober 2025 Du vil ta hevn og gratulerer henne for sent på hennes bursdag? Her er det ikke venninnen som er merkelig!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #3 Skrevet 23. oktober 2025 MissSaigon skrev (Akkurat nå): Du vil ta hevn og gratulerer henne for sent på hennes bursdag? Her er det ikke venninnen som er merkelig! Nei ingen hevn. Men jeg vil ikke sende på facebook siden hennes, hvorfor skal jeg det og på toppen av det hele gi henne gave? Jeg føler helt ærlig den bursdagen ikke ble glemt. Anonymkode: 058b9...1c0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #4 Skrevet 23. oktober 2025 MissSaigon skrev (2 minutter siden): Du vil ta hevn og gratulerer henne for sent på hennes bursdag? Her er det ikke venninnen som er merkelig! Så toppet det seg kanskje med bursdagen. Det er helheten, hvordan hun er med meg. Hvis hun ikke vil ha koe særlig kontakt med meg, så må hun si det som det er. Hvis hun er deprimert eller lei seg, så vil jeg forstå henne mye bedre. Hun lukker seg inne og ingen hører fra henne på flere dager de dagene hun har barnefri. Jeg vet ikke, føler bare det er noe. Anonymkode: 058b9...1c0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #5 Skrevet 23. oktober 2025 Jeg snakker litt med eksen hennes enda, men vi er bare venner. Vet ikke om hun ergrer seg over det? Hun sier selv at den mannen ikke fortjener verken henne eller meg. Hun er langt over han og snakker ikke særlig godt om han. De gjorde det slutt for mange år siden. Anonymkode: 058b9...1c0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #6 Skrevet 23. oktober 2025 Hun er deprimert. Du er barnslig og hevngjerrig. Do better. Anonymkode: 86d34...536
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #7 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hun er deprimert. Du er barnslig og hevngjerrig. Do better. Anonymkode: 86d34...536 Tror du hun er det? Ikke lett å vite. Jeg ble bare veldig overrasket over at hun oppførte seg så vondt mot meg. Hvorfor så sur på meg uten grunn. Veldig greit hun beklaget seg men om man har det vondt selv, så hjelper det ikke å dra andre folk inn i det. Hun var sikkert i en dårlig periode. Jeg aner ikke om hun har bipolar, eksen hennes mente på hun hadde det. Jeg prøver ikke å være slem, jeg vil bare vi skal ha et ærlig godt vennskap. Anonymkode: 058b9...1c0
Elizabeth Skrevet 23. oktober 2025 #8 Skrevet 23. oktober 2025 Dere har tydeligvis ikke godt av hverandre. Dere holder på som unger.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #9 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg vet ikke hva det er, men jeg føler bare det er noe med hun. Er hun deprimert? Eller er hun innerst inne sur på meg? Sjalu? Jeg er åpen som ei bok og vil aldri lure noen, men redd om jeg blir det av henne. Hva tenker dere? Anonymkode: 058b9...1c0 Du har skrevet utallige innlegg om denne venninna, men har du snakket med henne om dette? Har du spurt hvordan hun har det, om det er noe galt? Hvorfor skulle hun være sjalu på deg? Anonymkode: 3c4c9...4c0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #10 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du har skrevet utallige innlegg om denne venninna, men har du snakket med henne om dette? Har du spurt hvordan hun har det, om det er noe galt? Hvorfor skulle hun være sjalu på deg? Anonymkode: 3c4c9...4c0 Tror ikke hun er sjalu, men jeg vet hun sa i ettertid at hun ikke ikke at jeg var med hennes eks og pratet dermed han mye ned. Tolket det da som at hun ville få frem hans verste side for at jeg ikke skulle gå etter han. Anonymkode: 058b9...1c0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #11 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du har skrevet utallige innlegg om denne venninna, men har du snakket med henne om dette? Har du spurt hvordan hun har det, om det er noe galt? Hvorfor skulle hun være sjalu på deg? Anonymkode: 3c4c9...4c0 Jo, hun har det. Anonymkode: 465b6...1e5
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #12 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): men har du snakket med henne om dette? Ikke angående den første kritikken jeg fikk nei. Hun skrev en sint mld angående kattungene jeg hadde spurt sønnen om å muligens ville ha. Det måtte jeg aldri spørre om, for da gnålte sønnen om det hele tiden orket ikke maset. Hun får bare sånn plutselige irritasjoner som er litt merkelige. Anonymkode: 058b9...1c0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #13 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ikke angående den første kritikken jeg fikk nei. Hun skrev en sint mld angående kattungene jeg hadde spurt sønnen om å muligens ville ha. Det måtte jeg aldri spørre om, for da gnålte sønnen om det hele tiden orket ikke maset. Hun får bare sånn plutselige irritasjoner som er litt merkelige. Anonymkode: 058b9...1c0 Men har du spurt om hun har det bra, om noe har skjedd siden hun har forandret seg? Anonymkode: 3c4c9...4c0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #14 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ikke angående den første kritikken jeg fikk nei. Hun skrev en sint mld angående kattungene jeg hadde spurt sønnen om å muligens ville ha. Det måtte jeg aldri spørre om, for da gnålte sønnen om det hele tiden orket ikke maset. Hun får bare sånn plutselige irritasjoner som er litt merkelige. Anonymkode: 058b9...1c0 Synes det var en svært forståelig ting å bli irritert for. Man spør de voksne, ikke barne, om de vil ha kattunge Anonymkode: aaa47...7da
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #15 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ikke angående den første kritikken jeg fikk nei. Hun skrev en sint mld angående kattungene jeg hadde spurt sønnen om å muligens ville ha. Det måtte jeg aldri spørre om, for da gnålte sønnen om det hele tiden orket ikke maset. Hun får bare sånn plutselige irritasjoner som er litt merkelige. Anonymkode: 058b9...1c0 Skjønner henne veldig godt! Man spør ikke barn om de vil ha dyr uten å ha avklart med foreldre først! Her der det du som er merkelig Anonymkode: 423bc...6d1
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #16 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ikke angående den første kritikken jeg fikk nei. Hun skrev en sint mld angående kattungene jeg hadde spurt sønnen om å muligens ville ha. Det måtte jeg aldri spørre om, for da gnålte sønnen om det hele tiden orket ikke maset. Hun får bare sånn plutselige irritasjoner som er litt merkelige. Anonymkode: 058b9...1c0 Her er du jo helt på trynet. Det er da ikke noe man spør et barn om! Anonymkode: 4922a...76b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #17 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Her er du jo helt på trynet. Det er da ikke noe man spør et barn om! Anonymkode: 4922a...76b Jeg skulle gjerne hørt venninna sin side av hele dette styret. Anonymkode: 3c4c9...4c0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #18 Skrevet 23. oktober 2025 Du har skrevet så mange tråder om dette 🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: 7b587...f0d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #19 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Her er du jo helt på trynet. Det er da ikke noe man spør et barn om! Anonymkode: 4922a...76b Jeg spurte ikke direkte. Jeg sa at det er kattunger om dere vil ha. Man blir ikke sur for en så liten ting altså, helt greit å reagere, men ikke komme med en kvass melding. Hun ble så sur at jeg ba henne roe seg ned litt og at dette ble storm ut av et vannglass. Hun har det helt sikkert ikke greit, men det er så dumt at hun tar det it i sinne fremfor å være sårbar Anonymkode: 058b9...1c0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #20 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Men har du spurt om hun har det bra, om noe har skjedd siden hun har forandret seg? Anonymkode: 3c4c9...4c0 Jeg har ikke spurt. Anonymkode: 058b9...1c0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #21 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke spurt. Anonymkode: 058b9...1c0 Det var overaskende..... Anonymkode: 3c4c9...4c0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #22 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Jeg spurte ikke direkte. Jeg sa at det er kattunger om dere vil ha. Man blir ikke sur for en så liten ting altså, helt greit å reagere, men ikke komme med en kvass melding. Hun ble så sur at jeg ba henne roe seg ned litt og at dette ble storm ut av et vannglass. Hun har det helt sikkert ikke greit, men det er så dumt at hun tar det it i sinne fremfor å være sårbar Anonymkode: 058b9...1c0 Hvis dette er din vurderingsevne så sliter du, ikke hun. Anonymkode: 4922a...76b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #23 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hvis dette er din vurderingsevne så sliter du, ikke hun. Anonymkode: 4922a...76b Enig Anonymkode: aaa47...7da
MissSaigon Skrevet 24. oktober 2025 #24 Skrevet 24. oktober 2025 Etter hva du forteller så virker det jo som det er du som har litt manko på sosiale antenner her. Ingenting av det du forteller om venninnen din tyder på at hun er sur på deg. Du bør bestrebe å bli en bedre venninne om du vil beholde henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå