Anonym bruker Skrevet 22. oktober #1 Skrevet 22. oktober Jeg personlig er ikke så veldig interessert i den saken, men jeg skjønner at noen mener den er av offentlig interesse, men burde ikke denne boken ha blitt stoppet. Han er ikke dømt for noe enda, og er man ikke ansett som uskyldig inntil man er dømt? Det at denne boken utgis nå, strider ikke det med rettssikkerheten? Anonymkode: e1542...2ab
Anonym bruker Skrevet 22. oktober #2 Skrevet 22. oktober Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg personlig er ikke så veldig interessert i den saken, men jeg skjønner at noen mener den er av offentlig interesse, men burde ikke denne boken ha blitt stoppet. Han er ikke dømt for noe enda, og er man ikke ansett som uskyldig inntil man er dømt? Det at denne boken utgis nå, strider ikke det med rettssikkerheten? Anonymkode: e1542...2ab Jeg har ikke lest boken, har du lest boken? Jeg er heller ikke personlig intecresert i saken men om du ikke er, hvorfor lager du sak av det da? Dersom boken skulle blitt stoppet, hadde den sikkert blitt stoppet på samme måte som ML ikke trengte å vitne i den engelske saken der kongen satte foten ned. Denne gang, klarte de ikke å sette foten ned. Vet ikke hvorfor, kanskje er kongehuset svekket? Anonymkode: a4c49...40b
Anonym bruker Skrevet 22. oktober #3 Skrevet 22. oktober Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg personlig er ikke så veldig interessert i den saken, men jeg skjønner at noen mener den er av offentlig interesse, men burde ikke denne boken ha blitt stoppet. Han er ikke dømt for noe enda, og er man ikke ansett som uskyldig inntil man er dømt? Det at denne boken utgis nå, strider ikke det med rettssikkerheten? Anonymkode: e1542...2ab Har du lrst den da? jeg har ikke lest den, så kan jo ikke akkurat uttale meg om den strider med rettsikkerheten eller ei. Anonymkode: ddbc6...a09
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #4 Skrevet 23. oktober Da er det like forkastelig at han, hvis han gjør det, skal tjene penger på den. Nå har jeg ikke registrert mer enn at det er/kommer ei bok om han. Hvem som har skrevet, hans innvirkning er ukjent for meg. Anonymkode: 0d9a6...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå