Gå til innhold

Gubben vil gjerne ha finger i rompa

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg har gjort det noen ganger og mulig jeg er prippen, men jeg synes virkelig det er ekkelt og det lukter rumpe/bæsj av fingeren lenge uansett hvor mye jeg skrubber den, noen ganger er det litt bæsj på den også. Det lukter dessuten dritt rundt oss når jeg tar den litt inn og ut også og jeg synes hele greia er så motbydelig og mister all lyst. Er det virkelig normalt å gjøre?

Anonymkode: 69d3b...b1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må jo skylle tarmen før, i tilfelle. Det må han jo forstå!

Du får stille det som krav, hvis du skal gidde. 

Anonymkode: 3ca6e...b8f

Skrevet

Kvalmt.

Anonymkode: e6edc...6dd

Skrevet

Kjøp en but-plug til han,og be han bruke den. Det er absolutt lov å.si at man ikke vil, det bør ett ekteskap holde.

Anonymkode: e8616...cca

Skrevet

Prippen, nei. Typisk ord om dame som ikke vil gjøre direkte motbydelig ting og få det til å høres ut som det er henne det er noe galt med. 

Sex er generelt ekkelt i seg selv. Sikkert politisk ukorrekt og ikke det mange menn liker å høre, men det er ekkelt nok i seg selv, og en finger i bæsjen til et annet menneske, ellers takk

Anonymkode: f5819...d29

Skrevet

Det er aldri smart å få den andre til å gjøre noe som oppleves som ekkelt, det er ikke verdt det. Det burde han skjønne, men har du fortalt han det? Hintet om det?

Anonymkode: 02a38...4be

Skrevet

Det er vel ikke så unormalt å like det, derfor det selges butt-plug'er, men det er ikke unormalt å ikke ville stikke fingeren inn der altså.

Du er ikke prippen. 

Vil han ha noe i rumpa kjøper han en plug.

Anonymkode: f11b5...c70

Skrevet

For meg så matte han iallfall vaske seg og bruke sånn vaske pumpe😆 noen liker litt ting og det er okey og jeg er åpent for slikt men plis! Rengjør den først😆

Anonymkode: 61fda...b6f

Skrevet

Herregud så ekkelt! Ikke om det brant!

Anonymkode: 19632...23e

Skrevet

Hva som er normalt for andre eller ei spiller jo ingen rolle, for hvis du ikke vil gjøre det, så gjør du det ikke. Men første bud hvis man skal gjøre det, er jo at det er rent. Men siden det er tarmen, så kan det alltid komme litt uansett, aktivitet der stimulerer ar det kan komme litt.

Anonymkode: fec95...e81

Skrevet

Ser du maskulin ut, hi? Har du store, mannlige hender? Noen kvinner har det. Og noen menn som ikke er kommet helt ut av skapet liker det.

Anonymkode: 62926...643

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ser du maskulin ut, hi? Har du store, mannlige hender? Noen kvinner har det. Og noen menn som ikke er kommet helt ut av skapet liker det.

Dummeste jeg har hørt på lenge. Du er klar over at alle mannfolk har et punkt bak som det er deilig å stimulere?

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jøss, så dum er du vel ikke håper jeg.

Anonymkode: fec95...e81

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hehe, nei det stikk motsatte, jeg er liten og spedlemmet med små hender.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.10.2025 den 19.10):

og jeg har gjort det noen ganger og mulig jeg er prippen, men jeg synes virkelig det er ekkelt og det lukter rumpe/bæsj av fingeren lenge uansett hvor mye jeg skrubber den, noen ganger er det litt bæsj på den også. Det lukter dessuten dritt rundt oss når jeg tar den litt inn og ut også og jeg synes hele greia er så motbydelig og mister all lyst. Er det virkelig normalt å gjøre?

bruk handske og be ham ta klyster først

Anonymkode: 23fad...a1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...