Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #1 Skrevet 22. oktober 2025 Det er jo fullstendig dødt her inne. Det er ingen nye innlegg den siste timen? Har de lykkes med å jage alle bort, eller hva skjer? Anonymkode: c7ab4...37c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #2 Skrevet 22. oktober 2025 Ja, de har klart å ta død på forumet her. Jeg er inne en brøkdel av det jeg var tidligere. Det er jo ikke lov å diskutere interessante ting anonymt lengre. Alt blir sensurert bort. Man skulle tro at de er interesserte i å ha et livlig forum, men det er jo ikke mulig lengre. Anonymkode: 440b2...050
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #3 Skrevet 22. oktober 2025 Veldig kjedelig. Anonymkode: 2d3cc...8b9
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #4 Skrevet 22. oktober 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Man skulle tro at de er interesserte i å ha et livlig forum, men det er jo ikke mulig lengre. Mye det samme har skjedd på KG, spesielt på sex og samlivsidene. Nesten bare klinisk og gørrkjedelig prat. Anonymkode: e0317...e07
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #5 Skrevet 22. oktober 2025 Jeg deler ikke noe lenger. Kan ikke åpne munnen uten å bli halshugget. Kan ikke spørre om enkle ting engang. Anonymkode: 59abd...026
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #6 Skrevet 22. oktober 2025 Det er utrolig kjedelig her. I tillegg blir de morsomme og høyst reelle trådene bare slettet. Mye gøyere på KG. Anonymkode: b021c...88f
Elizabeth Skrevet 22. oktober 2025 #7 Skrevet 22. oktober 2025 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg deler ikke noe lenger. Kan ikke åpne munnen uten å bli halshugget. Kan ikke spørre om enkle ting engang. Anonymkode: 59abd...026 Enig, synes det er triveligere på Kvinneguiden. Triveligere tema, mer å velge i.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #8 Skrevet 22. oktober 2025 Det som har tatt litt av lysten til å svare og lage innlegg her har for meg vært noen kverulanter som har fått herje fritt, som har diktet sine egne fakta og forutsetninger i saker, og hele tråder har endt i bare avsporinger og krangel. Anonymkode: 8c3a2...045
mjøshild Skrevet 22. oktober 2025 #9 Skrevet 22. oktober 2025 Elizabeth skrev (1 time siden): Enig, synes det er triveligere på Kvinneguiden. Triveligere tema, mer å velge i. Det VAR det, men nå ....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #10 Skrevet 22. oktober 2025 Kverulanter har fått lov til å kverulere tråder i hjel, og de som kommenterer på får svaret sitt slettet. Og et par brukere har tydeligvis lov til å svare andre omtrent som de vil, helt tydelige pbrukerangrep får stå. Siste spikeren i kista var vel å stenge krig og politikk forumet for anonyme, nå er det nærmest dødt. Anonymkode: eac65...08d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #11 Skrevet 22. oktober 2025 Dette må jo gå hardt utover businessen til forumet. Det er tydelig at noen med høye stemmer får styre sensuren her. At forumet velger å føye seg etter enkeltpersoner på denne måten er utrolig. Hvorfor skal man ikke kunne diskutere politikk anonymt? Anonymkode: 440b2...050
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #12 Skrevet 22. oktober 2025 Jepp, siste spiker i kisten for min del var da man ikke kunne diskutere annonymt lenger. Kun de som er «politisk korrekt» med utdatert verdenssyn, og naive skylapper får styre det som blir sagt her. Akkurat som i offentligheten ellers. Gidder ikke mer. Anonymkode: 868eb...691
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #13 Skrevet 22. oktober 2025 Har gått over til KG Anonymkode: 14756...872
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #14 Skrevet 22. oktober 2025 Siste tråden på side 1 under nylig aktivitet ble svart på for 21 timer siden. Siste tråden på side 1 under nylig aktivitet på kvinneguiden ble svart på for 8 minutter siden. Det sier jo litt om hvor dødt det er her inne. Anonymkode: eac65...08d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #15 Skrevet 22. oktober 2025 Var her inne mye før, men etter at de som kun skal hetse og være slemme har «tatt over» så gidder jeg sjeldent å bruke forumet mer. Anonymkode: 29030...928
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2025 #16 Skrevet 22. oktober 2025 Vell fordi «Deg igjen?» *tar opp gammel tråd opp i ny tråd som ikke tilhører en engang, bare for å avspore* «Jeg har rett og du tar feil!!» flere brukere som tror de eier forumet Anonymkode: 598d4...32c
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #17 Skrevet 23. oktober 2025 Svarene som kommer her er er grunnen til at jeg ikke gidder å henge her. Sutring, klaging over andre, konspirasjonsteorier og indignasjon over at man ikke får lov å komme med rasistisk oppgulp. Dere har lykkes med å jage bort alle de normale. Anonymkode: af677...a99
Østerdølen Skrevet 23. oktober 2025 #18 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Svarene som kommer her er er grunnen til at jeg ikke gidder å henge her. Sutring, klaging over andre, konspirasjonsteorier og indignasjon over at man ikke får lov å komme med rasistisk oppgulp. Dere har lykkes med å jage bort alle de normale. Anonymkode: af677...a99 Helt enig. "Bu hu! Jeg får svarene mine sensurert fordi de er fulle av brukerangrep, rasisme og brunt oppgulp! Og på toppen av det er det brukere som sier meg i mot! Det liker jeg ikke, for jeg liker ikke at andre enn meg bruker ytringsfriheten sin!"
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #19 Skrevet 23. oktober 2025 Østerdølen skrev (56 minutter siden): Helt enig. "Bu hu! Jeg får svarene mine sensurert fordi de er fulle av brukerangrep, rasisme og brunt oppgulp! Og på toppen av det er det brukere som sier meg i mot! Det liker jeg ikke, for jeg liker ikke at andre enn meg bruker ytringsfriheten sin!" Det du definerer som brunt oppgulp er ting som det er helt ok å uttale i den politiske debatten, jf uttalelser til frp. Hvorfor skal man ikke kunne diskutere det samme her? Anonymkode: 440b2...050
MissSaigon Skrevet 23. oktober 2025 #20 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Det du definerer som brunt oppgulp er ting som det er helt ok å uttale i den politiske debatten, jf uttalelser til frp. Hvorfor skal man ikke kunne diskutere det samme her? Anonymkode: 440b2...050 Diskuter i vei, men resultatet ser man jo. Normale folk gidder ikke henge her lenger.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #21 Skrevet 23. oktober 2025 Det er ikke bare innvandring som kan diskuteres under politikk og krig forumet. Jeg savner å kunne diskutere politikk både i Norge og utenlands, krigen i ukraina, Israel-Hamas. Jeg skriver aldri med nick noen steder her inne, begynner ikke med det for å kunne skrive der inne. Og det er jo helt greit, det er jo ikke noe stort tap i livet, men det er en av grunnene til at jeg generelt er mye mindre her inne enn før. Anonymkode: eac65...08d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #22 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det er ikke bare innvandring som kan diskuteres under politikk og krig forumet. Jeg savner å kunne diskutere politikk både i Norge og utenlands, krigen i ukraina, Israel-Hamas. Jeg skriver aldri med nick noen steder her inne, begynner ikke med det for å kunne skrive der inne. Og det er jo helt greit, det er jo ikke noe stort tap i livet, men det er en av grunnene til at jeg generelt er mye mindre her inne enn før. Anonymkode: eac65...08d Samme her. Jeg diskuterer mer interessante ting andre steder heller. Her inne er det de samme forutsigbare meningene, fra de samme to nikkedukkene som skal mene noe i alle tråder. Som om de har noe vesentlig å bidra med om alt, det må være en form for FOMO-angst som driver dem inn i enhver diskusjon🤣 Anonymkode: 00609...91e
Østerdølen Skrevet 23. oktober 2025 #23 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Samme her. Jeg diskuterer mer interessante ting andre steder heller. Her inne er det de samme forutsigbare meningene, fra de samme to nikkedukkene som skal mene noe i alle tråder. Som om de har noe vesentlig å bidra med om alt, det må være en form for FOMO-angst som driver dem inn i enhver diskusjon🤣 Anonymkode: 00609...91e Ja, tenk så dumt at andre bruker ytringsfriheten sin.... Skulle ikke vært lov i et diskusjonsforum, altså...🤣🤣🤣
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #24 Skrevet 23. oktober 2025 Østerdølen skrev (8 minutter siden): Ja, tenk så dumt at andre bruker ytringsfriheten sin.... Skulle ikke vært lov i et diskusjonsforum, altså...🤣🤣🤣 Det er greit for dere å bruke ytringsfriheten, men ikke for de med motsatte meninger... Anonymkode: 440b2...050
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2025 #25 Skrevet 23. oktober 2025 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Det er greit for dere å bruke ytringsfriheten, men ikke for de med motsatte meninger... Anonymkode: 440b2...050 Det er lett å se at det er sånn det har blitt. Har man egne meninger som ikke er politisk korrekt blir det fjernet. Det går ikke an å diskutere. Anonymkode: b021c...88f
Anbefalte innlegg