Anonym bruker Skrevet 21. oktober #1 Skrevet 21. oktober Hva er dine triks? jeg har ett par uker (hatt det før også altså) hatt skikkelig dårlig energi, deppis, lat, overspist, destruktiv, motivasjonsløs, tiltaksløs. Fått mensen, overgangsalder? , økonomisk angst?, årstid? Hormoner? har du noen triks for å bare snu seg rundt og komme ut av det og blir kvitt det? Anonymkode: 55669...636
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #2 Skrevet 21. oktober Frisk luft og trening. Anonymkode: d8961...843
Anonym bruker Skrevet 22. oktober #3 Skrevet 22. oktober Ta kontakt med fastlegen tidlig for å unngå for å bli for syk uten at du får hjelp. Fysisk aktivitet/trening og unngå å sove for lenge. Anonymkode: d0a4e...c2f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #4 Skrevet 23. oktober Anonym bruker skrev (På 21.10.2025 den 21.13): Frisk luft og trening. Anonymkode: d8961...843 Anonym bruker skrev (14 timer siden): unngå å sove for lenge. Masse aktivitet på dagtid, tidlig opp om morran. En god film eller erotikk om kvelden med gubben, evt substitutt i form av leketøy, erotikk(bøker/filmer/nettsteder) for å få fart på fantasien, og onani. Da tvinges de dustete tankene bort. Anonymkode: 4665e...2e4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #5 Skrevet 23. oktober Deppis har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 52cee...18b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #6 Skrevet 23. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Deppis har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 52cee...18b Hun vet kanskje ikke hvordan hun skal stave «depresjon» 😔. Til HI: Jeg er enig i litt mosjon i dagslys og frisk luft. Begynn med litt hver dag og øk litt etter hvert. Når jeg sliter med motivasjonen så sier jeg til meg selv at jeg skal gå i 10 minutter f.eks. Når man er kommet ut så blir det alltid lenger men jeg skal ikke ha dårlig samvittighet om det blir bare 10 minutter for alt er bedre enn ingenting. Og etter 15 minutter skal de gode effektene av bevegelsene starte i hjernen. Lykke til 🥰 Anonymkode: 11670...cf1
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #7 Skrevet 23. oktober 400mg magnesium daglig. Av det gode slaget. Feks https://www.life.no/kosttilskudd/mineraler/magnesium/solaray-magnesium-glysinat. unngå de som bare inneholder magnesium fordi det tar ikke kroppen opp på noen god måte. Anonymkode: a1317...5d6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober #8 Skrevet 23. oktober Anonym bruker skrev (2 minutter siden): 400mg magnesium daglig. Av det gode slaget. Feks https://www.life.no/kosttilskudd/mineraler/magnesium/solaray-magnesium-glysinat. unngå de som bare inneholder magnesium fordi det tar ikke kroppen opp på noen god måte. Anonymkode: a1317...5d6 Altså inneholder ren magnesium, du vil ha glysinat, malat og eller taurat. Anonymkode: a1317...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå