Anonym bruker Skrevet 21. oktober #1 Skrevet 21. oktober Jeg skal på bursdagsfest til en kollega som jeg også bruker endel tid sammen med på fritiden. Hun feirer rundt år og mannen sitt runde år skal også feires samtidig. Han har jeg aldri møtt. Skal de da få like mye i gave? Eller mer noe symbolsk til ham? Tenkte evt å slå sammen til noe begge kan få sånn at det ikke synes hvor mye hver får, men hadde egentlig sett meg ut noe til henne. Hva tenker dere? Anonymkode: 532e5...c77
Lovemelikeyoudo Skrevet 21. oktober #2 Skrevet 21. oktober Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg skal på bursdagsfest til en kollega som jeg også bruker endel tid sammen med på fritiden. Hun feirer rundt år og mannen sitt runde år skal også feires samtidig. Han har jeg aldri møtt. Skal de da få like mye i gave? Eller mer noe symbolsk til ham? Tenkte evt å slå sammen til noe begge kan få sånn at det ikke synes hvor mye hver får, men hadde egentlig sett meg ut noe til henne. Hva tenker dere? Anonymkode: 532e5...c77 Blomster og vin i felles gave.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #3 Skrevet 21. oktober Jeg hadde gitt felles gave når de som par skal feire sammen. Anonymkode: 1b65d...830
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #4 Skrevet 21. oktober Jeg hadde også valgt fellesgave. Anonymkode: df7f6...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå