Gå til innhold

Dollarstorekjeden skal legges ned i Norge, er det for mange sånne typer butikker som selger alt mulig rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller var de for dyre? Jeg synes de var litt dyre  på noen ting. Det var dollarstore i kommunen her som plutselig for 1 + år siden var borte. Jeg var der i blant, men kan ikke si at jeg handlet veldig mye der, men noe ting og tang fant jeg.

Kommer du til å savne Dollarstore?

https://www.nettavisen.no/okonomi/norgesgruppen-legger-ned-butikkjeden-dollarstore/s/5-95-2684281

https://e24.no/naeringsliv/i/wgMAp1/dollarstore-legges-ned-veldig-trist

Anonymkode: 6af4e...9f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri besøkt en i Norge, så nei kommer ikke til å savne dem

Anonymkode: eb4cc...782

Skrevet

Jeg kommer ikke til å savne dem, men jeg har handlet litt der siden jeg har fire barn og de har rimelige ting til å frakte/lage kaker med.

Jeg gidder ikke levere fat, langpanner o.l. når jeg må bake til arrangementer, jeg kjøper noe å frakte/lage kakene i på rimelige steder som Dollarstore.

Anonymkode: fe063...175

Skrevet

Den har for mange konkurrenter. 

Anonymkode: 6820a...838

Skrevet

Aldri vært inne i en. Billigræl som skaper søppelberg.

Anonymkode: e8432...188

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Aldri vært inne i en. Billigræl som skaper søppelberg.

Anonymkode: e8432...188

Endel ræl hadde de, som sånne type butikker jo har, men så veldig billig synes jeg ikke rælet var akkurat. Men de hadde og bra ting innimellom.

Hi

Skrevet

Kommer absolutt ikke til å savne den. Tvert i mot kommer jeg til å juble når den er borte fra handlesenteret. Her ligger de tvers overfor en koselig kafe, men det er nesten ikke mulig å sitte der for det lukter så sterkt av vaskemidler og andre sterkt parfymerte varer de selger, så jeg ser fram til at de blir borte slik at jeg kan ta en kaffe der uten å få astmaanfall. 

Anonymkode: 3ce63...f26

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Kommer absolutt ikke til å savne den. Tvert i mot kommer jeg til å juble når den er borte fra handlesenteret. Her ligger de tvers overfor en koselig kafe, men det er nesten ikke mulig å sitte der for det lukter så sterkt av vaskemidler og andre sterkt parfymerte varer de selger, så jeg ser fram til at de blir borte slik at jeg kan ta en kaffe der uten å få astmaanfall. 

Anonymkode: 3ce63...f26

Butikken her og luktet voldsomt av vaskemiddel, jeg skjønner ikke hvorfor de luktet sånn, det er jo mange andre butikker som selger det samme type varer uten at det stinker i vei. 

Hi

Skrevet

Det første året var barna gira på den butikken. Var der to ganger. 

Men de har glemt den tror jeg. Jeg er glad til, det lukter så sterkt av  skyllemiddel og duftlys at jeg får migrene bare å gå forbi der. 

Handlet bare fidget toys der, synd for butikken, men jeg kjøpte aldri noe der. Blir som 10' ern elelr Max 20 i gamle dager. 

Anonymkode: 63b25...0ef

Skrevet

Hurra!

Jeg har vært der to ganger og er veldig glad de forsvinner. Kun døgnfluer og varer som blir søppel om fem minutter + noen forbruksvarer som finnes i veldig mange andre butikker. Dollarstore klarer verden seg best uten!

Skrevet

Wait mener de alle sammen? Over hele norge?

Anonymkode: e347a...eb2

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Wait mener de alle sammen? Over hele norge?

Anonymkode: e347a...eb2

Ja, hele kjeden.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...