Anonym bruker Skrevet 21. oktober #1 Skrevet 21. oktober til ungene på 13, 18 og 20 år? De ønsker seg ikke så mye til jul. 20 åringen har de siste årene fått ting til hun skal flytte så det blir litt av det også. Anonymkode: 53ec5...630
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #3 Skrevet 21. oktober Kjedelig, mest sannsynlig. Men gjør det noe? Ikke fordi de ikke ønsker seg andre ting, men en god dundyne er dyrt og noen ganger får man nyttige gaver. Det er sikkert noen som mener at det er noe man uansett skal kjøpe i ett hushold, men alle har ikke råd til det. Anonymkode: a260e...1f4
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #4 Skrevet 21. oktober Gutten her fikk det i fjor. Det og hodepute. De var da 20 og 16 år. Knall fornøyd begge to Anonymkode: 2a5f8...547
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #5 Skrevet 21. oktober Anonym bruker skrev (51 minutter siden): til ungene på 13, 18 og 20 år? De ønsker seg ikke så mye til jul. 20 åringen har de siste årene fått ting til hun skal flytte så det blir litt av det også. Anonymkode: 53ec5...630 En ting er til en ungdom som har flyttet for seg selv, men ville ikke kjøpt det til ungdom som bor hjemme. Anonymkode: afbbe...53b
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #7 Skrevet 21. oktober Synes dyner går under nødvendigheter som man må ha og ikke gave så lenge de bor er så små og bor hjemme Anonymkode: 07506...b32
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #8 Skrevet 21. oktober Mitt barn ønsket seg dobbel dundyne av besteforeldre for noen år siden da hun var 13-14 år. Kjempefin gave som begge sett besteforeldre spleiser på (god dundyne er dyrt!). Anonymkode: e4d02...bf4
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #10 Skrevet 21. oktober Her ønsket mine på 13 og 16 år seg hotellputer i fjor. Så jeg tenker at de absolutt vil sette pris på det. Anonymkode: 2a241...b2a
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #11 Skrevet 21. oktober Anonym bruker skrev (6 timer siden): til ungene på 13, 18 og 20 år? De ønsker seg ikke så mye til jul. 20 åringen har de siste årene fått ting til hun skal flytte så det blir litt av det også. Anonymkode: 53ec5...630 Mine har blitt veldig fornøyd med dundyne til jul. Anonymkode: 94213...b6d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober #12 Skrevet 21. oktober Kommer an på barna. Noen blir glad mens andre synes det er kjedelig. Du kjenner barna dine best. Våre er ulik. En blir glad for jaktutstyr, mens den andre vil kun ha gaming utstyr. Dyne hadde ikke de ønsket seg til jul. Men en annen ungdom hadde blitt superglad for det Anonymkode: 62188...9ef
Anonym bruker Skrevet 22. oktober #13 Skrevet 22. oktober Det er en fornuftig og bra julegave til en 20 åring og 18 åring, men jeg tenker kanskje litt kjedelig for en på 13 år. Anonymkode: f279a...151
Anonym bruker Skrevet 22. oktober #14 Skrevet 22. oktober Jeg syns ikke alt av gaver nødvendigvis skal være gøy og spennende. Fornuftige, kostbare ting er supert å få i gave! Det lærer oss noe om verdien av ting og betydning av gaver, og ikke minst holder det oss planter på jorden i forhold til forventninger og miljø. Mine barn får alltid noe de ønsker seg, og så noe fornuftig. Anonymkode: d8e80...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå