Gå til innhold

Jeg treffer en som ike ga meg gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet han i ca 2 mnd. Men vi koser oss bare sammen hjemme, blir for det meste sofa, klining og flørting. Har gått på kino ei gang sammen men merker det er litt trått kansje. Han sier ikke så mye, spør ikke så mye osv, men alle er jo forskjellige der, så tenker det kommer. 

Han spurte om han kunne komme ut til meg i helga, dagen etter min bursdag. Han gratulerte meg på dagen og kom dagen etter. Uten bursdags gave, og det er helt greit. Helt til min venninne sa, da er han ikke interessert i deg nok. Kan det stemme? 

Anonymkode: f5f92...ff4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle stå Ikke i overskriften 

Skrevet

trenger ikke bety noe

Anonymkode: d3283...ad5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har truffet han i ca 2 mnd. Men vi koser oss bare sammen hjemme, blir for det meste sofa, klining og flørting. Har gått på kino ei gang sammen men merker det er litt trått kansje. Han sier ikke så mye, spør ikke så mye osv, men alle er jo forskjellige der, så tenker det kommer. 

Han spurte om han kunne komme ut til meg i helga, dagen etter min bursdag. Han gratulerte meg på dagen og kom dagen etter. Uten bursdags gave, og det er helt greit. Helt til min venninne sa, da er han ikke interessert i deg nok. Kan det stemme? 

Nei, det stemmer ikke. Er dere eksklusive? 

Anonymkode: 5fde7...943

Skrevet

Han hadde aldri vært hjemme hos deg før og det var dagen etter bursdagen din? Da burde han hatt med blomster og/eller gave.  Men det trenger ikke bety noe mer enn litt manglende oppdragelse.  

Jeg er veldig lite opptatt av bursdager og det vet kjæresten min.  Han kan godt ta meg med på middag + konsert, gi meg blomster osv, men det sammenfaller ikke nødvendigvis med bursdagen min.  Men vi snakker sammen og han vet hva som betyr noe for meg. 

Jeg ville spurt hva han tenker om dere to.  Hva vil han videre.  Hvis han ikke er noe særlig interessert så er det kanskje like greit at du går videre. 

Anonymkode: 1a179...461

Skrevet

Det syns jeg var veldig rart, og uhøflig. Han visste at det var bursdagen din? Han høres null interessert ut. 

Anonymkode: 736e1...1f8

Skrevet

Han høres veldig døll ut. Finn deg noe bedre!

Anonymkode: 14598...8d9

Skrevet

Det er ikke sikkert dette har med manglende interesse å gjøre. Jeg har en kamerat vi måtte lære opp :)  Han hadde truffet en jente han likte godt. Av natur var han sjenert og han var litt uerfaren (var ikke så gammel på dette tidspunktet). Han var litt redd for å gjøre feil, være for påtrengende og da endte han opp med å gjøre for lite og han ble oppfattet som passiv. Det gikk seg til etter hvert og de er gift i dag, men han hadde en gjeng rundt seg som minnet han på kort på valentinsdagen, det å ta initiativ til å treffes, våge å foreslå aktivitet (i stedet for å bare foreslå å treffes og vente at hun foreslo noe hun likte) osv. Så her var det interesse, snarere enn manglende interesse som gjorde at han ikke var så oppmerksom som de fleste andre er i denne fasen. 

Anonymkode: ba02e...a70

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det syns jeg var veldig rart, og uhøflig. Han visste at det var bursdagen din? Han høres null interessert ut. 

Ja altså jeg er jo ikke den som forventer noe. Jeg vet bare han jeg datet tidligere tok med gave til meg selvom det var flere dager til bursdagen min. Dette var dagen etter. 

Vi hadde ikke sett hverandre på ei ukes tid. 

Jeg vil bare vite, så jeg ikke går i samme fella en gang til. Tror bare det er kos og hygge han er ute etter. Litt rart han ikke tok med noe, sånn egentlig. 

Han er ikke så sjenert. Han har har vært i et langvarig forfold før. 

Skrevet

Heter han Terje?

Anonymkode: dd38e...ee9

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Heter han Terje?

Eller Kjetil?  Preben?  

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Heter han Terje?

En Terje er nok absolutt troendes til å ikke gi gave ja.......:roll:

Anonymkode: d04a8...54e

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja altså jeg er jo ikke den som forventer noe. Jeg vet bare han jeg datet tidligere tok med gave til meg selvom det var flere dager til bursdagen min. Dette var dagen etter. 

Vi hadde ikke sett hverandre på ei ukes tid. 

Jeg vil bare vite, så jeg ikke går i samme fella en gang til. Tror bare det er kos og hygge han er ute etter. Litt rart han ikke tok med noe, sånn egentlig. 

Han er ikke så sjenert. Han har har vært i et langvarig forfold før. 

Uansett, liksom: ønsker man å være i et forhold der man ikke kan forvente seg NOE? Jeg personlig syns en liten oppmerksomhet når man har bursdag er minimum, altså…

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Uansett, liksom: ønsker man å være i et forhold der man ikke kan forvente seg NOE? Jeg personlig syns en liten oppmerksomhet når man har bursdag er minimum, altså…

Nei men mulig han ikke ga noe FOR å bevise at han ikke er interessert i annet enn et ligg i ny og ne. Helt umulig å finne menn som vil ha et forhold. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Heter han Terje?

Ingen her i gården nei

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ingen her i gården nei

Med navn Terje 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei men mulig han ikke ga noe FOR å bevise at han ikke er interessert i annet enn et ligg i ny og ne. Helt umulig å finne menn som vil ha et forhold. 

Stemmer det. De vil bare ha sex... alle mann 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Stemmer det. De vil bare ha sex... alle mann 

Er de sånn mot deg også? 

Jeg regner med at han er som to av de siste jeg har datet. Bare ha meg der sånn itilfelle. Jeg tenker jeg legger ballen litt død, så får han ta skikkelig initiativ om han er interessert. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er de sånn mot deg også? 

Jeg regner med at han er som to av de siste jeg har datet. Bare ha meg der sånn itilfelle. Jeg tenker jeg legger ballen litt død, så får han ta skikkelig initiativ om han er interessert. 

Ja. Er umulig å tolke hva de vil. Møtte en mann for 1 år siden og han virkelig virkelig kjemper for å ha meg i livet sitt. Men han vil bare ha sex. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja. Er umulig å tolke hva de vil. Møtte en mann for 1 år siden og han virkelig virkelig kjemper for å ha meg i livet sitt. Men han vil bare ha sex. 

Ja men samme her. Det er et hav av de, eller er eet vi som signaliserer feil? Vi må elske oss selv før vi involverer andre, men det er så dumt, jeg elsket ikke mer meg selv da jeg gikk i et forhold for 15år siden. Da funket det. Har blitt så mye bare sexrelasjoner nå. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Mulig samme mann da. Sørlandet 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Mulig samme mann da. Sørlandet 

Ikke sørlandet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...