Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jeg er heldig som er frisk og kan jobbe. Men urettferdig at syke skal få så lav trygd. De har både barn og skal overleve. Alle skal få nok til å ha livskvalitet. Man velger ikke sykdom. Folk blir ikke friskere med dårlig råd. Jeg tror heller ikke folk velger borgerlønn fremfor jobb Anonymkode: 32a7f...a05
Kathrine. Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Jeg tror borgerlønn er noe en bør prøve ut. Lite penger på administrasjon, alle får penger til å leve, og de som ikke gidder å jobbe fordi de får like mye ved å gå hjemme, har plutselig økonomisk motivasjon til å jobbe.
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg er heldig som er frisk og kan jobbe. Men urettferdig at syke skal få så lav trygd. De har både barn og skal overleve. Alle skal få nok til å ha livskvalitet. Man velger ikke sykdom. Folk blir ikke friskere med dårlig råd. Jeg tror heller ikke folk velger borgerlønn fremfor jobb Anonymkode: 32a7f...a05 Tror du tar feil der, tror mange hadde valgt borgerlønn fremfor å jobbe Anonymkode: 51e5a...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå