Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Såg norske talenter. Det var viskeleken. Han på scenen sa et ord til en person. Husker ikke hvilket. Og ordet ble sendt til slutten. Han på scenen skriver det ordet han tror det er blitt til, på en tavle, og det stemte perfekt med resultatet.. Jeg forstår ikke hvordan han kunne vite det? Anonymkode: eab49...e18
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Litt tøft. Men litt flaks også. Hvis ikke husk Anonymkode: 59075...4cb
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Det er ingenting som heter "såg". Anonymkode: 13b68...756
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det er ingenting som heter "såg". Anonymkode: 13b68...756 For meg så. Anonymkode: eab49...e18
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (7 timer siden): Litt tøft. Men litt flaks også. Hvis ikke husk Anonymkode: 59075...4cb Hvordan huske? Var ikke samme ord Anonymkode: eab49...e18
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Jeg så ikke dette, så mulig jeg misforstår. Men forstod det slik han på scenen både starter det/velger ord og skal skrive ned hvilket ord det blir til. Da har han sikkert god kunnskap om lyder som misforstås/blandes når man hvisker. Han har også god forståelse for tilsvarende ord, hvilke ord vi vanligvis bruker og dermed vil falle ned på/sette sammen når vi ikke hører alle ordene så godt. Det er litt som swipe på tastaturet. Er du innom første og siste bokstav og har en viss takt over de andre bokstavene så beregnes det hvilket ord du hadde tenkt å skrive. Det samme her. Han vet hvilke lyder som kan byttes, mønstre i forståelse og bruk av ord osv og vips så har han tippet riktig. Anonymkode: ee1d6...9e5
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg så ikke dette, så mulig jeg misforstår. Men forstod det slik han på scenen både starter det/velger ord og skal skrive ned hvilket ord det blir til. Da har han sikkert god kunnskap om lyder som misforstås/blandes når man hvisker. Han har også god forståelse for tilsvarende ord, hvilke ord vi vanligvis bruker og dermed vil falle ned på/sette sammen når vi ikke hører alle ordene så godt. Det er litt som swipe på tastaturet. Er du innom første og siste bokstav og har en viss takt over de andre bokstavene så beregnes det hvilket ord du hadde tenkt å skrive. Det samme her. Han vet hvilke lyder som kan byttes, mønstre i forståelse og bruk av ord osv og vips så har han tippet riktig. Anonymkode: ee1d6...9e5 Takk for svar 🥰 Anonymkode: eab49...e18
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er ingenting som heter "såg". Anonymkode: 13b68...756 Der tok du feil gitt Anonymkode: eab49...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå